Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite bilde fra turen jeg hadde i går etter jeg kom i land fra sjøen.:) Gjett om det var en som ble glad da han fikk fortalt at det kommer på nye sommersko ila helga :lol:

cxyhtknr0y5i668bjf10.jpg

Så prøvde jeg på ene 9x16" Azevfelgen min foran i sta, for å se om det går klart med nyhjula. Det ser ut til å gå aaakkurat! Var en liten søt klaring mellom felg og fjærbein, mens kanten stakk litt utom skjermen, som forventet. Tror Azevene har ET15, mens OZ-hjula har ET14 foran, så dette blir da noe det samme :)

6cfz2e86vcavkqw1oxhq.jpg

xt5mh6f7kfeoren8ib6t.jpg

EDIT: Oz-hjula er nå i Stavanger!

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke sikker på hva dine har i ET nei, men det gikk i alle fall fint her nå :) OZ`ene har som sagt 14, så da blir det vel enda litt mere klaring fra fjærbeinet. Ca 1mm :lol:

Skrevet

Haha, måtte bare. Bra det! Er noen som prøver å sabotere for meg på jobben nå, men tror nok det ordner seg :)

Skrevet
Haha, måtte bare. Bra det! Er noen som prøver å sabotere for meg på jobben nå, men tror nok det ordner seg :)

Skal du på GS-treffet i Bud? Eller bare misforstår jeg hele greia nå?

Skrevet
Ja, han skal det :) Jeg, 316, Anders87, Torek og FTE har leid hytte :)

Ah sweet! :) Satser på å møte dere der da, jeg skal bli med enten matsrh eller Eska (eller begge for den del) her inne. Eneste er om jeg plutselig må jobbe, men satser på å ha fri.

Skrevet
Ja, han skal det :) Jeg, 316, Anders87, Torek og FTE har leid hytte :)

Hell yeah! :mrgreen: Blir vel noe grilling og øllings håper jeg! 112_smiley_beer_1.jpg

Skrevet

Er det Sie Gubba på Lyngstad på lørdag altså?? Hadde jo nesten vært morsomt og fått med seg det da..:lol:

Skrevet

Jepp! Får kjøre kolonne til lyngstad med en tur innom atlanterhavsvegen etter treffet! :D

Kommer 316, Anders87, Torek og FTE med bilene sine eller?! :D

Skrevet

Sie Gubba... Hmmm... Fått med meg de før jeg, eller "fått med meg" ettersom jeg var lite edru under selve akten. Jeg kommer til å sitte på med Anders, men så vidt jeg vet kommer det 3 gromme E30'er ja! 8)

Skrevet

Blir vel på campen tenker jeg ;) Snakke bil, bil og atter bil!!!! 8)

Og takk for at du huska min bil i den rekka Mads.................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...