Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Lite bilde fra turen jeg hadde i går etter jeg kom i land fra sjøen. Gjett om det var en som ble glad da han fikk fortalt at det kommer på nye sommersko ila helga Så prøvde jeg på ene 9x16" Azevfelgen min foran i sta, for å se om det går klart med nyhjula. Det ser ut til å gå aaakkurat! Var en liten søt klaring mellom felg og fjærbein, mens kanten stakk litt utom skjermen, som forventet. Tror Azevene har ET15, mens OZ-hjula har ET14 foran, så dette blir da noe det samme EDIT: Oz-hjula er nå i Stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Må du ikke space? Brock felga mine går ikke rundt uten spacer og det er vel et15(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Er ikke sikker på hva dine har i ET nei, men det gikk i alle fall fint her nå OZ`ene har som sagt 14, så da blir det vel enda litt mere klaring fra fjærbeinet. Ca 1mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Slegge på fjærbeinet da Jørgen ! Åssen ser det ut med tur til Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Ser meg ut som ei slegge du Jeeeu, ser da bra ut nå, er i alle fall kommet hjem så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Haha, måtte bare. Bra det! Er noen som prøver å sabotere for meg på jobben nå, men tror nok det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Haha, måtte bare. Bra det! Er noen som prøver å sabotere for meg på jobben nå, men tror nok det ordner seg Skal du på GS-treffet i Bud? Eller bare misforstår jeg hele greia nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Ja, han skal det Jeg, 316, Anders87, Torek og FTE har leid hytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ja, han skal det Jeg, 316, Anders87, Torek og FTE har leid hytte Ah sweet! Satser på å møte dere der da, jeg skal bli med enten matsrh eller Eska (eller begge for den del) her inne. Eneste er om jeg plutselig må jobbe, men satser på å ha fri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ja, han skal det Jeg, 316, Anders87, Torek og FTE har leid hytte Hell yeah! Blir vel noe grilling og øllings håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Du får sitte på med meg marius i min fancy e30! Men jeg skal på sie gubba på lyngstad på kvelden da! (ca 30 min fra bud) blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Er det Sie Gubba på Lyngstad på lørdag altså?? Hadde jo nesten vært morsomt og fått med seg det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Jepp! Får kjøre kolonne til lyngstad med en tur innom atlanterhavsvegen etter treffet! Kommer 316, Anders87, Torek og FTE med bilene sine eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Sie Gubba... Hmmm... Fått med meg de før jeg, eller "fått med meg" ettersom jeg var lite edru under selve akten. Jeg kommer til å sitte på med Anders, men så vidt jeg vet kommer det 3 gromme E30'er ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Blir vel på campen tenker jeg Snakke bil, bil og atter bil!!!! Og takk for at du huska min bil i den rekka Mads................................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå