Torek Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hadde egentlig forventet pepper for den leppa! "Du har ødelagt fronten" "Passer ikke til en M-tech1 bil, den skal være kun original" "Ser jalla ut" Etc etc... Joda, og det skal jo også sies at det er helt på kanten av hva som er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Liker å leke på kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ja, det må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Som de fleste andre litt tvilsomme ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Du har jo kjørt utfor stupet Mads, den dagen du kjøpte Mini`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Nei, balanserer stadig på kanten jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Ble tøft med den nye carbon leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk I morgen kommer felgene! :D :D :D Tenker jeg monterer skjørtene i dag, om noen hjelper meg! Så er den klar for OZ`rimmms i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Da har jeg fått montert skjørtene ogsåå.. Dette blir så herlig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Diiigg! Gleder meg til å se kjerra live. Vi får ta noen pics av alle bilene samlet når vi er i Bud, helst før ølet blir servert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Mja, er ikke så mye å glede seg over egentlig! Som sagt en del ganger før, så ser den MYE bedre ut på bilder enn irl.. Den trenger ganske enkelt karosseri-arbeid, og lakk for å bli bra utvendig. Jadda, bilder må vi ta Har med kamera jeg i alle fall. Tar sikkert med PC og nett også, så kan vi streame live@Bud Mulig en kompis blir med, han har en del skikkelig fotoutstyr, så da er det jo muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Diiigg! Gleder meg til å se kjerra live. Vi får ta noen pics av alle bilene samlet når vi er i Bud, helst før ølet blir servert Øl??? Jeg tar også med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Gleder meg til å se jeg også jørgen regner med jeg kommer en tur på kvelden, når sikkerhetskurset er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Vi får ta noen pics av alle bilene samlet når vi er i Bud, helst før ølet blir servert Ingen fare, frøken. Jeg har blitt veldig bevisst på akkurat den biten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Gleder meg til å se jeg også jørgen regner med jeg kommer en tur på kvelden, når sikkerhetskurset er ferdig Kan jo hende jeg er i KR før den tid da Blir vel å legge på dekk i morgen kveld eller på søndag, da han som driver sjappa skal i konfirmasjon i morgen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå