Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

klar for shoot da ?

Bare si fra det..:) Men som sagt, må få litt tid på meg, så jeg kan samkjøre høy og lavvann.. Kommer meg ikke med ferga med mindre det er 1-2timer før og etter høyvann :)

hahahahaha, Genialt! Måtte le litt, tenker at det er fordi du er så LOW ! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

klar for shoot da ?

Bare si fra det..:) Men som sagt, må få litt tid på meg, så jeg kan samkjøre høy og lavvann.. Kommer meg ikke med ferga med mindre det er 1-2timer før og etter høyvann :)

hahahahaha, Genialt! Måtte le litt, tenker at det er fordi du er så LOW ! =D

Hehe, ja, er vel gjerne derfor ja...!

Jaa, er det.. Har latt være å se siste to mnd`n, for min egen del :lol:

Forresten gjort en god gjerning i dag: Knekt et sett med lyktesenkere i 8 biter og kasta i boss :headbang:

Var en fin dag det der, rev av et sett av ny bilen den dagen, jeg også;)

Hørtes fantastisk bra ut ;) Styggskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten gjort en god gjerning i dag: Knekt et sett med lyktesenkere i 8 biter og kasta i boss :headbang:

Du har skjønt hvordan en E30 skal se ut..:) godt å se!!! meget nydelig eksemplar må jeg si.. vurdert øyelokk?

Bra du(også) har endra mening angående øyelokk på e30. Hadde det selv på min før, men nå kan ikke jeg fordra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, før var jeg en "liker" av øyelokk, men etterhvert som jeg har blitt mer og mer "originalpolizei" så er det for det meste fy-fy i mine øyne ;)

Jepp, men går i samme retning med blanke nyrer jeg da.. Synst du skulle prøvt det på din, men synst å huske du ikke likte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde på blanke nyrer her tidligere i uka, men vet ikke heeelt va jeg synes om det.. Kommer sikkert til å handle et sett, for å se om jeg kan venne meg til det ;) Men må justere panser litt først, så ikke nyrene ser ut som de holder på å falle ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfet E30! 8) Lav! Liker det! :applause:

Fint å se en fin M-Tech 1. Hadde det en gang jeg også. :)

Takk for det! :)

Å du e dyktig me e30n din :)

Gjort mere med din bil enn min egen :lol: Men det skal det bli forandringer på snart!

Dessuten er det på tide du får din egen tråd, etter å ha vært E30-eier i 4 år..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fikk meg en overraskelse i dag.. Frøkna har hørt ut som en gammel 240 de siste mnd`n, så har merka at viskosevifta var gåen.. Hun har også blitt tregere, nesten lat, i forhold til hva en b25 faktisk skal kunne klare. Skifta vifta i sta, og nå er 240`syndromet vekke.. SAMT at den faktisk fungerer slik den skal motormessig igjen!

Da jeg starta og bytte vifta, kom jeg på at for en del år tilbake så kjørte jeg og bestekompisen min til Rudskogen med E30`n hans. Det var varmt, og plutselig så starta vifta med en kjekk ule-lyd, ala 240. Bilen ble forferdelig lat etterpå, så vi følte vi kjørte til skogen for halv maksin..

Sååå da gikk d jo opp et lys for meg at viskosevifta som hele tiden dura og gikk var grunnen til at bilen ble lat, samme gjelder mine late tendenser på min den siste tiden..

Prøveturen i sta konstanterte det, for nå fungerer den som den skal 8)

Wototototo-gokveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...