316 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Er de leppene like da? Den grønne har jo facelift front. I så fall er den kraftig modifisert.. Jeg mener den har dieselfrontplate? Om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Diesel frontplate er facelift, og helt lik facelift bortsett fra at der har 4 avlange hull i plata, i stedet for to.. Er bare to som vises på bildet av bilen Men uansett, de er ikke like, og skal ikke skjære i fronten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 ikke kjør med alpina ser ut som en snøplog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Verdens tøffeste snøplog isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Faktisk, muligens, kanskje, så tror jeg de som er negative til fronten kommer til og få en positiv overaskelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Da er det kjøpt flett nytt polert grenrør, og eff.anlegg videre bak med midtpotte og lyd-demper skal også kjøpes nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Da er det kjøpt flett nytt polert grenrør, og eff.anlegg videre bak med midtpotte og lyd-demper skal også kjøpes nytt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Har ikke fått det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Alpina-spoiler blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Jeg har virkelig troa på det ja Nå kommer min til og bli ca 1km lavere enn det der da Har også vurdert om jeg skal handle et sett med replicafelger i 17, men vi får se om de andre felgene mine holder mål sammen med resten av planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Blææ, jeg vil også ha Alpina front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Nyrene som du har på de siste bildene, er det de vi kjøpte fra Litauen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Blææ, jeg vil også ha Alpina front! Du får finne en og kjøpe deg Nyrene som du har på de siste bildene, er det de vi kjøpte fra Litauen? Nei, har ikke montert de enda Men de er akkurat samme og se til, så vi kan inndirekte si ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Har også vurdert om jeg skal handle et sett med replicafelger i 17, men vi får se om de andre felgene mine holder mål sammen med resten av planene Her er en B6 3.5 med 17" - synes det ser bra ut... kunne nesten vurdert å selge 323n for en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ser ut som fronten er en mil lenger ned en resten av bilen. Syns du burde beholdt bilen som den er nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå