Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lyst på folie på lyktene når jeg så det bildet her..

lamin-x.jpg

Skulle også hatt meg m3 speil, men tviler på det blir det første som blir prioritert :)

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må få sjekka opp hvor jeg får kjøpt folie ja :) Akkurat henta bilen fra der den ble sandblåst nå. Ikke store greierne jeg sandblåste, men tok nedkanten av dørene og litt smårust her og der, fint å slippe de oransje flekkene på hvit bil :P

Senk neste uke tenker jeg, og sommerhjul! Så spørs det hvor mye jeg koster på ellers, har jo en MC også som suger penger, iallefall siden jeg går skole :)

Skrevet
Jeg skulle blitt med opp til Volda, har masse gul folie igjen fra da jeg tok lyktene mine..

Gule lys er driiit lekkert! :D

Special price? 8) Er bare til grøftelysa og reflektoren på langlyset , nærlyset skal vere sort/hvitt :)

Skrevet

Trenger ikke betale noe for så lite, meen må bli når jeg kjører opp til Volda neste gang i så fall ;)

Edit:

Når jeg tenker meg om så kan jeg sikkert sende opp noen firkanter "ferdigkutta" i posten, om jeg får adressa di på pm ;)

Skrevet

Tror kanskje jeg skal prøve å lande flyet mitt imårra, slenger på sommerhjula i samme slengen :)

Kan bli ganske greit det vil jeg tro, spent på om bilen blir mer skitten i lav høyde enn nå som den ruller en meter over bakken!

Skrevet

Frista nesten med sota facelift ja, men skal det være chrom, slik jeg egentlig vil ha, er pre-face det fineste ;)

Fikk senka bilen idag, blei litt lavere i fronten kan du si :P Tror jeg må ha meg noen myke splittere, de her ryker nok fort!

IMAG0547.jpg

IMAG0548.jpg

IMAG0550.jpg

Skitten bil, skal vaske den nå ;)

Skrevet

Da var bilen vaska, veldig fornøyd med høyden!

Skal få tatt noen skikkelige bilder en dag tiden strekker til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...