Eksos Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Fikk lyst på folie på lyktene når jeg så det bildet her.. Skulle også hatt meg m3 speil, men tviler på det blir det første som blir prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Elsker den "comboen" der med lyktene, ser tøft ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Gromt med gule lykter.. DO IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Denne blir pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Må få sjekka opp hvor jeg får kjøpt folie ja Akkurat henta bilen fra der den ble sandblåst nå. Ikke store greierne jeg sandblåste, men tok nedkanten av dørene og litt smårust her og der, fint å slippe de oransje flekkene på hvit bil Senk neste uke tenker jeg, og sommerhjul! Så spørs det hvor mye jeg koster på ellers, har jo en MC også som suger penger, iallefall siden jeg går skole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Jeg skulle blitt med opp til Volda, har masse gul folie igjen fra da jeg tok lyktene mine.. Gule lys er driiit lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Jeg skulle blitt med opp til Volda, har masse gul folie igjen fra da jeg tok lyktene mine..Gule lys er driiit lekkert! Special price? Er bare til grøftelysa og reflektoren på langlyset , nærlyset skal vere sort/hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Trenger ikke betale noe for så lite, meen må bli når jeg kjører opp til Volda neste gang i så fall Edit: Når jeg tenker meg om så kan jeg sikkert sende opp noen firkanter "ferdigkutta" i posten, om jeg får adressa di på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Tror kanskje jeg skal prøve å lande flyet mitt imårra, slenger på sommerhjula i samme slengen Kan bli ganske greit det vil jeg tro, spent på om bilen blir mer skitten i lav høyde enn nå som den ruller en meter over bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Få bilen som den over her! Facelift grillramma og sorte nyrer også, fa** den var lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Frista nesten med sota facelift ja, men skal det være chrom, slik jeg egentlig vil ha, er pre-face det fineste Fikk senka bilen idag, blei litt lavere i fronten kan du si Tror jeg må ha meg noen myke splittere, de her ryker nok fort! Skitten bil, skal vaske den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Da var bilen vaska, veldig fornøyd med høyden! Skal få tatt noen skikkelige bilder en dag tiden strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Flott E36. Men kunne vært en tanke lavere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå