Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må få sjekka opp hvor jeg får kjøpt folie ja :) Akkurat henta bilen fra der den ble sandblåst nå. Ikke store greierne jeg sandblåste, men tok nedkanten av dørene og litt smårust her og der, fint å slippe de oransje flekkene på hvit bil :P

Senk neste uke tenker jeg, og sommerhjul! Så spørs det hvor mye jeg koster på ellers, har jo en MC også som suger penger, iallefall siden jeg går skole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle blitt med opp til Volda, har masse gul folie igjen fra da jeg tok lyktene mine..

Gule lys er driiit lekkert! :D

Special price? 8) Er bare til grøftelysa og reflektoren på langlyset , nærlyset skal vere sort/hvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke betale noe for så lite, meen må bli når jeg kjører opp til Volda neste gang i så fall ;)

Edit:

Når jeg tenker meg om så kan jeg sikkert sende opp noen firkanter "ferdigkutta" i posten, om jeg får adressa di på pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg skal prøve å lande flyet mitt imårra, slenger på sommerhjula i samme slengen :)

Kan bli ganske greit det vil jeg tro, spent på om bilen blir mer skitten i lav høyde enn nå som den ruller en meter over bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frista nesten med sota facelift ja, men skal det være chrom, slik jeg egentlig vil ha, er pre-face det fineste ;)

Fikk senka bilen idag, blei litt lavere i fronten kan du si :P Tror jeg må ha meg noen myke splittere, de her ryker nok fort!

IMAG0547.jpg

IMAG0548.jpg

IMAG0550.jpg

Skitten bil, skal vaske den nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...