Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min m3 ble i dag tatt/stjålet utenfor Downtown i skien/porsgrunn. :evil:

Tar gjerne i mot tips.

Bilde kommer straks

hvis bilen din ble stjålet på down town så er det i porsgrunn.. de har ikke down town i skien!

Beklager at jeg ikke er så kjent at jeg viste om downtown lå i skien eller porsgrunn.. :roll:

Men hvis det gjør deg bedre er det endret nå..

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ble de som tok GT'n tatt? Hvis ikke, så...

Ja hvordan endte den saken egentlig?

Ta heller og bump opp tråden om det, enn og skrive det i en tråd som ikke har noe med det og gjøre..

For alt jeg vet så er det ikke umulig at dette har noe med det å gjøre. Derfor jeg lurte på om den saken var oppklart eller ikke! Den fikk også en bump ;) Så pass dine egne saker!

Skrevet

La ut litt info på diskusjon.no. Masse folk der inne som leser, og jo flere som vet om det jo bedre. Håper for guds skyld at bilen blir funnet!

Skrevet

Jeg har nå sett i mellom tråden.

Takker for alle tilbakemeldinger, men vil slippe alle som prøver å henge ut personer/sted.

Dette er ikke meningen med denne tråden.

Jeg selv er usikker på om jeg skal legge ut nye tips/info som jeg får.

Da jeg ikke veit om personen/e som har tatt denne er brukere her på bimmers.

Holder dette for meg selv intill videre, da dette kan kansje føre til at "tyven/e" blir usikre på hva som skjer. Og de veit da heller ikke hva jeg har fått av info.

Blir saken oppklart kommer jeg selvfølgelig med opplysningene.

Ønsker fortsatt opplysninger, men ta det helst på PM!

Skrevet

Du legger ikke ut noe her, overhodet. Når det foreligger dom på saken, da står man mer fritt til å legge ut informasjon. Inntil da, så holder man kortene tett til brystet. Vi som har lest mye her på forumet å følger litt med har fått med seg en stygg sak, der den fornærmede var for slephent med informasjon og det resulterer noen ganger i at feil personer blir hengt ut. Og det er tragisk. Slik skal man ikke ha det.

Skrevet

Klart det tilfellet der er litt teit, men selvom nøklene står i så er det temmelig drøyt å ta en bil. Er mye tyveri ved Down Town området. Både innbrud og biler som blir tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...