Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 NRK3 - Top Gear nå! Jepp! og x6 får ikke akkurat skryt for å si det sånn Makan til sludder og pølsevev! Jeg merket meg akkurat det samme, men de fleste firehjulstrekkere spinner på alle fire på snø sålenge man har sommerdekk og skrur av antispinnen. Når X6en kjørte seg fast i gress skåningen så kom en Range Rover bak, men den kan for alt vi vet ha hatt godt fart for å komme opp fordi Range Rover er jo best! så den kan ikke kjøre fast det er flaut Top Gear er et kjempe program men de har litt for høyt forkus på hvor gode engelske biler er, noe de ikke akkurat har rykte på seg for å være.
flobben Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 NRK3 - Top Gear nå! Jepp! og x6 får ikke akkurat skryt for å si det sånn Makan til sludder og pølsevev! Jeg merket meg akkurat det samme, men de fleste firehjulstrekkere spinner på alle fire på snø sålenge man har sommerdekk og skrur av antispinnen. Når X6en kjørte seg fast i gress skåningen så kom en Range Rover bak, men den kan for alt vi vet ha hatt godt fart for å komme opp fordi Range Rover er jo best! så den kan ikke kjøre fast det er flaut Top Gear er et kjempe program men de har litt for høyt forkus på hvor gode engelske biler er, noe de ikke akkurat har rykte på seg for å være. Helt enig, tenkte akkurat det samme. De dekkene på X6 må jo nesten ha vært sliks. Å stå fast i den lille bakken der på snø er jo helt umulig med vinterdekk selv på en e30. Og hvis det er samme dekka i gressbakken så er jo det et helt dødfødt prosjekt også. Skulle heller likt å se Range Roveren holde følge på litt svingete veier med hjula den tydeligvis hadde på.
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 det er nok mye humor her også og man må ta det med en klype salt, men det skader nok salgstallene en del da de har ekstremt mange TV-seere. De fleste vet vel at han ikke er fan av ML, X5, X6 osv siden terrengegenskapene faktisk suger iforhold til Range Rover/Land Rover. Jeg tror også X6'n var utstyrt med sommerdekk når han kjørte på snøen. Jeg husker også en test som ble gjort for noen år siden med forskjellige bilmerker som skulle komme lengst opp unnarennet på en hoppbakke. X5 imponerte ikke stort her heller. Der var vel quattro den store vinneren..
Azeton Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Ja, A6 Allroad de brukte der. Det er tydelig at de får den til og sette seg fast. Fordi ixen min klarer brattere bakker på sommerdekk..
Just-turbodiesel Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 x6 er jo nitrist søppel da, både range rover og ml er noe heeeeeelt annet, x5 utkonkurrerer den også,
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 x6 er jo nitrist søppel da, både range rover og ml er noe heeeeeelt annet, x5 utkonkurrerer den også, X6 er ikke nitrist søppel nei! den er en bil for spesielt interesserte! Den er heller ikke lagd for offroadkjøring, den er laget for å mette den stadig voksene etterspørslen etter biler med høy bakkeklaring og gode kjøre egenskaper. Denne tar deg bakken opp til hytta og ikke mer! Har selv kjørt X6 på hyttetur på fjellet og kan understreke at en bakke med 60 til 70 cm ubrøytet snø er ikke noe problem for en X6! Men offroad bil blir den aldri, til det har man Artic Truck ombygde Toyotaer!
noekult Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 x6 er jo nitrist søppel da, både range rover og ml er noe heeeeeelt annet, x5 utkonkurrerer den også, Trodde noen hadde røyka sokken min, men så så jeg hvem som postet og da gav det hele logisk betydning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå