Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har vært på taket en runde med e46.

Har fått tilbud fra lakkverksted på retting av tak, bakskjerm og B-stolpe på 23.000 da kun karosseriarbeid, ikke lakkering osv.

Har tenkt litt på og dra ned til polen og få gjort alt dette samt hel lakkering i annen farve. noen som vet hvilke priser det opereres med der kontra norge?

k7591dq9wemqxmb2vr1h.jpg

zjrw5475j526ad968jcm.jpg

yin4tbih5erkznepx8tx.jpg

s6lx10fwe5p8kjw8i5cp.jpg

0i7fvgn3nt1lrcsan7cy.jpg

vfrr8og7ux7ouvc1faw0.jpg

n7iydt78r0kc70swcgxa.jpg

859wvt0ysb2u2k0asv2i.jpg

1bn91og0dvj6ntk2mr2p.jpg

h13p2s69zuzih45nef7r.jpg

hjc0n2kx5o53xjdj6c8p.jpg

1hv5gpzkd5vwr0hg7idg.jpg

Skrevet

En kjenning sendte bilen sin til Polen for lakkering + omtrekking av interiør. dette var en Volvo V70. De lakkerte opp hele bilen blå metallic. inkl grunnarbeid + trekte opp interiør i blått/svart. Han betalte 12.000.- norske kroner. Da hentet de bilen her i Norge. Og fikk den levert tilbake ca 3 uker etterpå.Men de var da avhengig av å fylle opp bilfraktern som gikk fra Norge. usikker på hvor mange biler den tok. Alt virket veldig risky, men de kom tilbake med en meget pen bil. Så skikkelig proffesjonelt utført ut også. Skal se om jeg får han til å sende meg bilder og info om kontaktperson :)

Skrevet

har mest tenkt på og kjøre nedover selv og bli der evt. en ukes tid. så jeg gjevnlig og kan sjekke fremgangen dems på bilen. men om noen har kontaktperson eller noe så hadde det vært supert.

Skrevet

Vær veldig forsiktig med hva slags folk du velger i allfall, Polen er polen! Rart at ikke bilen blei kondemnert med de skadene du har fått, de kondemnerer jo biler for ingen ting nå til dags!

Skrevet

jæh, nå har det seg slik at det ikke er noe forsikringsak, derfor må dette dekkes selv. bilen er målt med laser og den er ikke rammeskeiv

Skrevet

Jeg synes også de var i overkant dyre, men det kan jo hende man kan få en bra totalpris. Jeg betalte 9400,- for lakering av min i polen. Det var inkl demont og montering og en del nye deler. Deleprisene er det samme som i Tyskland siden de må få delene derfra

Skrevet

Prisen du har fått på oppretting 23000, gjelder det alle skadene på bilen ? det synes jeg var billig med hensyn til at alle platedeler har behov for no arbeid.

Skrevet

Tenker bare høyt her..

Men med prisene på 4 dørs E46 er de lønsomt og ordne denne..

Er prisen du har fått kun bakskjerm, b-stolpe og tak? de er jo en go del mer som trenger retting.

Ser ut som du trenger noen nye deler og..

Hva er model, årgang og kilometer på denne?

Skrevet

Har fått tilbud fra lakkverksted på retting av tak, bakskjerm og B-stolpe på 23.000 da kun karosseriarbeid, ikke lakkering osv.

Utifra bildene så er jo det bare det groveste arbeidet. Alle småbulkene osv osv kommer sikkrt til å koste like mye og fikse. også går det med endel kr i lakk og deler... Du skal være rimelig glad i den bilen der for at det skal være verdt det for din del. Markedsmessig så er det ikke verdt å rette opp idet hele tatt ville jeg tro...

Niklasja her på forumet kjenner til ett verksted i polen, send ham en pm...

Skrevet
jæh, nå har det seg slik at det ikke er noe forsikringsak, derfor må dette dekkes selv. bilen er målt med laser og den er ikke rammeskeiv

Åja! hehe skjønner! :wink:

Skrevet

23.000 det er kun pris på b-stolpe. tak og bakskjerm ja! den ble.

vel, jeg har allerede nye forskjermer, og nye ruter samt fangere og skjørt. så det eneste som treng er oppreting, og lakkering. om jeg drar nedover har jeg med alle deler jeg da trenger bortsett fra karosserideler om de bytter ut disse

Skrevet

Bare ta med i vurderingen at når du lakkerer i polen så er det vanskelig å få noe garanti på jobben. Det er langt å kjøre for å klage på arbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...