Gå til innhold

Telefon i E39, hvordan få til å fungere?

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 00 E39 528iA med Nokia telefon, denne er integrert i midtarmlenet. Telefonknappen på dashen blinker rødt. Når jeg setter i mitt originale sim-kort i telefonen så får jeg beskjed om at sim kortet ikke fungerer. Må det ett spesielt sim-kort til for at den skal fungere? Eller kan det være andre faktorer som gjør at det blinker rødt i dashbord og/eller at telefonen ikke virker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 00 E39 528iA med Nokia telefon, denne er integrert i midtarmlenet. Telefonknappen på dashen blinker rødt. Når jeg setter i mitt originale sim-kort i telefonen så får jeg beskjed om at sim kortet ikke fungerer. Må det ett spesielt sim-kort til for at den skal fungere? Eller kan det være andre faktorer som gjør at det blinker rødt i dashbord og/eller at telefonen ikke virker..?

Hei!

Åssen mobil abonnement har du? siden bilen din er noen år gammel så virker telefonen kun med telenor og netcom sim kort, hadde samme problem med min 00model E39 M5. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Åssen mobil abonnement har du? siden bilen din er noen år gammel så virker telefonen kun med telenor og netcom sim kort, hadde samme problem med min 00model E39 M5. :o)

er dette noe nytt?

Når jeg hadde 535n brukte jeg Chess og hadde tvillingkort. Funket perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

er dette noe nytt?

Når jeg hadde 535n brukte jeg Chess og hadde tvillingkort. Funket perfekt

Det var sånn med bilen min ihvertfall så ikke vet jeg.. :) det er jo bare prøvde å se om det virker med telenor.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har chess og talkmore abbonomenter. Har satt i sim-kortet i telefonen, men får ikke opp mulighetene til å taste pin kode. Jeg har heller ingen boks til telefon bak i bilen på venstre side hvor CD-veksler og slikt pjask befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har chess og talkmore abbonomenter. Har satt i sim-kortet i telefonen, men får ikke opp mulighetene til å taste pin kode. Jeg har heller ingen boks til telefon bak i bilen på venstre side hvor CD-veksler og slikt pjask befinner seg.

Boksen der du setter inn sim kortet er godt skjult baki der altså! Sitter klint oppi toppen helt bakerst over baklykta på venstre side. over cd-skiftern! Ikke lett å se! Og det er knotete å få kortet inn også i og med at plassen for kortet er så nærme bakparten på bilen. men det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde chess jeg og , det virket dårlig i min 00 e39 m5 prøvde med telenor og netcom virket perfekt.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...