tommenke Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Eit bilde etter dekkskift;) Blir meir bilder ettersom finveret kommer fremm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Tatt noken bilde i dag.. Sommerfelgane me nye dekk å M3 sideskjørta er på plass Fått på ei DTM lippe i tillegg etter ein handletur på GS i dag.. Kjøpt nye GS Performance kaster foringa.. Å so nåken nye bak:) vurderer å legge carbon vinyl under lyktene, og sjule dei stygge såra som er der.. Så få tak i noen orginale M3 lyktespylere.. Men.. Her er noen bilder fra eit nogelunde ferdi resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joloco Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Gjennomført Hvilke felger har du.. ? De kledde bilen veldig godt må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Takktakk:) Felgene er av type Bayern Mesh..20"*9 forran 20*10 bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Ble meget bra med leppe! Hvor mye måtte du ut med for m3 fronten? Kvitt deg med øyelokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joloco Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Takktakk:) Felgene er av type Bayern Mesh..20"*9 forran 20*10 bak;) Okey, som sagt kledde de bilen veldig godt .. Er på jakt etter felger, men vet ikke hva jeg skal velge. Mye, eller endel å velge i vertfall Blir kjørende rundt her ute i havgapet jeg også med sølvfarget e90 så jeg må nok finne noe som ikke blir for likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Ble meget bra med leppe! Hvor mye måtte du ut med for m3 fronten? Kvitt deg med øyelokkene M3 fronten kjøpte eg på GS.. Har slikt fullt M3 kitt til under 10.000;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Takktakk:) Felgene er av type Bayern Mesh..20"*9 forran 20*10 bak;) Okey, som sagt kledde de bilen veldig godt .. Er på jakt etter felger, men vet ikke hva jeg skal velge. Mye, eller endel å velge i vertfall Blir kjørende rundt her ute i havgapet jeg også med sølvfarget e90 så jeg må nok finne noe som ikke blir for likt hehe, ka type du he da? modell? Vurderde å bytte dei, siden det nesten koster like mykje me 2 nye dekk bak som ett nytt felgsett;) Vurderde nåke som Gs selger.. GS Pro-Star 19" litt under 11 tusen før komplette settet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Veit det kjem til å ver delte reaksjona på dei staga, men dei e faktisk nødvendige å ha der Å so ja.. blir snart M3 spylera so ej fe vekk dei stygge håla under lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joloco Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Takktakk:) Felgene er av type Bayern Mesh..20"*9 forran 20*10 bak;) Okey, som sagt kledde de bilen veldig godt .. Er på jakt etter felger, men vet ikke hva jeg skal velge. Mye, eller endel å velge i vertfall Blir kjørende rundt her ute i havgapet jeg også med sølvfarget e90 så jeg må nok finne noe som ikke blir for likt hehe, ka type du he da? modell? Vurderde å bytte dei, siden det nesten koster like mykje me 2 nye dekk bak som ett nytt felgsett;) Vurderde nåke som Gs selger.. GS Pro-Star 19" litt under 11 tusen før komplette settet! Kjøpte en -08 320da m-sport Vist du skulle vurdert å selge felgene, hvor mye skal du ha..? Jeg har de 18" m-sport felgene, men skal slite ut sommerdekkene på de så hive på piggfrie til vinteren. Må ha 20" på sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Bilde tatt på Bmwccn treffet i molde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Ah, fikk akkurat knipsa et bilde av den da du kjørte ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 OUH:) takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Hehe Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 takk igjen:b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå