Gå til innhold

Tommenke`s E90 "Baby M3" Siste bilder på side 4! Til SALGS!

tommenke
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tatt noken bilde i dag.. Sommerfelgane me nye dekk å M3 sideskjørta er på plass :wink:

Fått på ei DTM lippe i tillegg etter ein handletur på GS i dag.. 8)

Kjøpt nye GS Performance kaster foringa.. Å so nåken nye bak:) vurderer å legge carbon vinyl under lyktene, og sjule dei stygge såra som er der.. Så få tak i noen orginale M3 lyktespylere.. :shock:

Men.. Her er noen bilder fra eit nogelunde ferdi resultat :D

wuyip63j7wu8canhnffh.jpg

plrmmud0fwexd2nm5t3h.jpg

pvyavfrb3paqtyc00xh9.jpg

i276ijnl8sryfjnzhilh.jpg

qtuskt1ksr5q78hrq6i7.jpg

sjz7rb5m3ydw31hu63fh.jpg

9z2l07g1cin1fg92kfbp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:) Felgene er av type Bayern Mesh..20"*9 forran 20*10 bak;)

Okey, som sagt kledde de bilen veldig godt :) .. Er på jakt etter felger, men vet ikke hva jeg skal velge. Mye, eller endel å velge i vertfall :)

Blir kjørende rundt her ute i havgapet jeg også med sølvfarget e90 så jeg må nok finne noe som ikke blir for likt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, som sagt kledde de bilen veldig godt :) .. Er på jakt etter felger, men vet ikke hva jeg skal velge. Mye, eller endel å velge i vertfall :)

Blir kjørende rundt her ute i havgapet jeg også med sølvfarget e90 så jeg må nok finne noe som ikke blir for likt :wink:

hehe, ka type du he da? modell? Vurderde å bytte dei, siden det nesten koster like mykje me 2 nye dekk bak som ett nytt felgsett;)

Vurderde nåke som Gs selger.. GS Pro-Star 19" litt under 11 tusen før komplette settet! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe, ka type du he da? modell? Vurderde å bytte dei, siden det nesten koster like mykje me 2 nye dekk bak som ett nytt felgsett;)

Vurderde nåke som Gs selger.. GS Pro-Star 19" litt under 11 tusen før komplette settet! :shock:

Kjøpte en -08 320da m-sport :) Vist du skulle vurdert å selge felgene, hvor mye skal du ha..?

Jeg har de 18" m-sport felgene, men skal slite ut sommerdekkene på de så hive på piggfrie til vinteren. Må ha 20" på sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...