Alpejohn Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei, Lurer på og hive meg rundt å få bytta det frontsettet jeg kjøpte for en liten stund siden. Og siden jeg har bluethoot HF (orginal) som går på høytalerene i dørene, så må jeg montere en ekstern høytaler. Kan denne kobles på inni/under dashbordet? Eller er jeg nødt til å dra en ledning fra inn i døren, og inn i bilen for så og koble den på der? Håper noen har en god ide Mvh. Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Problemet er at alle kablene er buntet sammen, så ja det er nesten like greit å strekke 2 kabler inn til de som ligger fremme i døra Er snakk om toppen 30CM vel.. Jeg fikk skrudd fast en "ekstern" HF høytaller helt innerst under handskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Problemet er at alle kablene er buntet sammen, så ja det er nesten like greit å strekke 2 kabler inn til de som ligger fremme i døra Er snakk om toppen 30CM vel..Jeg fikk skrudd fast en "ekstern" HF høytaller helt innerst under handskerommet. Hvordan er det å få kabelen igjennom kabel gjennomføringen da? Er det plass til slikt? Det er den eneste tingen jeg ser litt mørkt på, akkurat overgangen mellom dør og kaross Ble det noe bedre lyd i ekstern høytaler eller? Syns lyden er litt dårlig av det orginale opplegget, veldig skurrete lyd på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 bruk samme "strømpe" som er der, skal gå fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 bruk samme "strømpe" som er der, skal gå fint det. Hvordan opplever du lyden i den nye høytaleren da? Bedre eller dårligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Var helt grei faktisk. Har ikke den bilen nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Kan herved avkrefte at min bil har ikke dobbel spole høytaler i dørene Den har helt vanlig singel spole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå