Lars89 Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 650hk@9000rpm http://speedhunters.com/archive/2009/09 ... turbo.aspx
Orjan Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Ser jo mest ut som en dragster med de svære bakhjula - men tøff likevel Var rimelig heftige de bilene som BMW raste rundt med på slutten av 70-tallet..
oddis Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Noen sinnsyke farkoster det der. Ser ut som en vitenskapelig ekspriment som har slått feil, men jeg liker det! Galskap er helt nødvendig for å eksistere, og galskapen produserer ofte sinnsykt positive og hysterisk morsomme produkter.
Glenn-Andre Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Ser ut som ett hjemmebrent apperat i bagasjen
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 skulle hatt de 19" bakfelgene på E34'en min. noen som vet bredden på dem?
EirikL Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Noen sinnsyke farkoster det der. Ser ut som en vitenskapelig ekspriment som har slått feil, men jeg liker det! Galskap er helt nødvendig for å eksistere, og galskapen produserer ofte sinnsykt positive og hysterisk morsomme produkter. Det må jeg si meg enig i. Den har nok aerodynamikken mot seg, men faderullan for en slede
Just-turbodiesel Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 her er min milde wannabe-versjon av 60-70-talls renn-shagwagons har ikke sansen for de ekstreme spoilerne, så her er det en del endringer som er små som de med et godt øye ser, motoren er en sugetrimma 3,0, men den har fått en ulyd innvendig, så blir nok en annen motor av ukjent type foreløpig, har noe andre prosjekter jeg prioriterer først så, skal se om jeg får tatt noen nye bilder i løpet av våren/sommeren, står lagra inndørs bak flere andre biler så, første som skal skje når jeg begynner på den er å få boscha den nedpå foran, tenkte å prøve å få skilt på den, men det trur jeg blir heller vanskelig med bredding, en del endringer i karosseriet som er gjort, så blir nok en "banebil/prøveskilt"-racer, vurderer en del motoralternativer foreløpig, men har ikke bestemt meg helt, s38 er jo en billig og kurrant løsning, men syns det er så mange som har gjort det, men men, tiden får vise
316 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Var det inne den du synes var så ubruktbar og stygg at du kunne gi den bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå