Wacman Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Kjørelæreren min back in the day sa at jeg burde se på kantlinja på høyer side av veien for ikke å bli blendet, men med hjemmesnekra xenon er det fakrisk ikke alltid et funker engang.. Naboen min har en golf 2 med xenon,gud,som jeg hater den bilen! lyser dritsterkt i ALLE retninger! Om E30 har dårlige kjørelys,bygg om til bedre halogenlys,mye billigere,ser bedre ut og er lovlig. E28'en min skal strax få nye kabler til lampene,100w fjernlyspærer og max power pæresett i nærlysene, men ikke fanken om jeg bygger "xenon" i den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 *bytt reflektorer* billigste måte å få bedre lys på i gammal bil,de originale er garantert matte av alderdom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 20-30 år på veien gjør jo sitt med lyktene... Å ha xenon/100W i fjernlys ser jeg ikke som et problem da man uansett blender ned når man møter biler og kjører bak andre. Jeg har det ikke for utseendet skyld, men for å se veien bedre Har blitt for billig med xenonlys nå så alle har råd. 400kr for et sett levert på døra klarer til og med fattige studenter i Sierra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Er det Xenon da? Eller "Xenon"? Skal jo sies at en pære fremdeles koster 700 kroner på TILBUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Eller 250 inkl frakt for 2 Vi lever ikke i 2005 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Fra hvor? Mine pærer kostet i såfall 799 på tilbud på Torshov for et par mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 ja jeg hadde full xenon på min e46 den var orginalt levert med xenon i kjørelysene... linse... jeg er elektriker og er derfor veldig nøye på hvordan alt det elektriske i mine biler er lagt opp... jeg bygde om min grøftelys sånn at de lyste kun ned mot bakken og ikke i alle himmelretninger... jeg er enig med de som bare setter de rett inn i bilen sånn at du blir blendet er noen idioter.. men jeg er ikke en av de.... så kom ikke med den... hvis jeg skal ha det i den nye bilen skal jeg selvfølgelig bygge om lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Kjørelæreren min back in the day sa at jeg burde se på kantlinja på høyer side av veien for ikke å bli blendet, men med hjemmesnekra xenon er det fakrisk ikke alltid et funker engang..Naboen min har en golf 2 med xenon,gud,som jeg hater den bilen! lyser dritsterkt i ALLE retninger! Om E30 har dårlige kjørelys,bygg om til bedre halogenlys,mye billigere,ser bedre ut og er lovlig. E28'en min skal strax få nye kabler til lampene,100w fjernlyspærer og max power pæresett i nærlysene, men ikke fanken om jeg bygger "xenon" i den bilen der! gud som jeg hater femi mannfolk som klager over hva andre gjør med bilene sine, såvidt jeg kan se så har du ikke maks senk på e39 din engang, da har du som følgende heller ingen stemmerett i det gode selskap Du er vel av type som senker 30mm også du om du velger "senkesett"(eller hevesett som jeg kaller det) Er jo et hav av ettermontert xenon, men har såpass til kølle at jeg ikke bryr meg stort om det, fins langt verre ting, som f eks originale biler på veiene, det burde vært ulovlig og er ekkelt, ettermontert xenon ser bra ut på en del biler om det er tilpasset resten av bilen på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Xenon på E30 er helt ok det, så lenge du har faceliftlampene. Ståle med den blå E30 3.2 har xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 hm da må jeg vel ha det på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Kjørelæreren min back in the day sa at jeg burde se på kantlinja på høyer side av veien for ikke å bli blendet, men med hjemmesnekra xenon er det fakrisk ikke alltid et funker engang..Naboen min har en golf 2 med xenon,gud,som jeg hater den bilen! lyser dritsterkt i ALLE retninger! Om E30 har dårlige kjørelys,bygg om til bedre halogenlys,mye billigere,ser bedre ut og er lovlig. E28'en min skal strax få nye kabler til lampene,100w fjernlyspærer og max power pæresett i nærlysene, men ikke fanken om jeg bygger "xenon" i den bilen der! gud som jeg hater femi mannfolk som klager over hva andre gjør med bilene sine, såvidt jeg kan se så har du ikke maks senk på e39 din engang, da har du som følgende heller ingen stemmerett i det gode selskap Du er vel av type som senker 30mm også du om du velger "senkesett"(eller hevesett som jeg kaller det) Er jo et hav av ettermontert xenon, men har såpass til kølle at jeg ikke bryr meg stort om det, fins langt verre ting, som f eks originale biler på veiene, det burde vært ulovlig og er ekkelt, ettermontert xenon ser bra ut på en del biler om det er tilpasset resten av bilen på en eller annen måte Lei for å skuffe deg,apegutt - vet du var hypp på respons her, men E39'en er historie,jeg kjører E28 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Og med tanke på skrivekyndigheten din kontra publikumsvennligheten,aner jeg et ønske om en karrière i Natt og Dag? Passer jo bra sammen med fascinasjonen du åpenbart har for utrangerte drosjer dèt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Fra hvor? Mine pærer kostet i såfall 799 på tilbud på Torshov for et par mnd siden. http://www.vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Og med tanke på skrivekyndigheten din kontra publikumsvennligheten,aner jeg et ønske om en karrière i Natt og Dag?Passer jo bra sammen med fascinasjonen du åpenbart har for utrangerte drosjer dèt.. journalistikk faktisk;) har defekt tastatur, så får ikke brukt punktum, ikke gidder jeg å lese i mellom det jeg skriver heller du må nok komme på noe bedre for å sette meg på plass, jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Jeg hadde 3000k på min E30, justerte de passelig, og det fungerte helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå