Tore Diesel Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Har denne dama endelig fått lappen?http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk Litt småhissig kanskje
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hehe den siste der lo jeg godt av Hahaha, +1
BmwFrik Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 haha! Har skjølv vore ute for dette. Eg kom gåande mot ei rundkjøring å der kjem ein eldre man i feil retning i rundkjøringa ( liten raud bil) alle stoppa opp og mannen røymde der i frå xD
Torbjørn E39 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Har vel sett d meste i trafikken når jeg jobbet i Oslo, verste var vel han som var på tur ned avkjøringsrampa på trafikkmaskinen og på full fart ned til Oslotunnelen. Det ville blitt feil kjøreretning og fartsgrensa var vel 70 eller 80 der, hans høyrefil ville vært venstrefil for de som kom riktig vei. Fikk heldigvis stoppa mannen og spurt hva f... han holdt på med. Han skulle til Drammen sa'n. Skummelt når det er slik hastighet på stedet, kunne fort blitt farlige situasjoner av det, ble litt kø før vi fikk snudd bilen og guidet han i riktig retning...
flobben Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 husker jeg en gang så en eldre kar med fruen ved siden av kjørte ut fra shellen på skedsmokorset. Valget ut fra shellen var helt greit og kom seg fint ut på motorveien i retning Olavs gård,helt til han bestemt seg for at dette var feil vei og tok en 180 grader. Eller han kom bare 90 før en flybuss valgte å kjøre inn i siden på bilen hans. Egentlig veldig glad jeg kom kjørende i motsatt kjørefelt så jeg slapp å stoppe for å se resultatet av det der
oddis Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Bare å ta seg en kjapp tur rundt rundkjøringen og legge seg på hjul, mens man slår nr til onkel politi. Det er en æressak å få ryddet livsfarlige individer vekk fra trafikken, ofte til deres eget beste.
SteffenM2 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ang. dette med gamlinger som ligger på sperra, så veit jeg om ei som kjøpte en ny bil, men har ALDRI brukt 3-4-5 gir. Kun gått i 1 og 2 gir.. Så er ganske intressant og se når ho kommer i 60, hører bare den stakkars bilen ligger på sperra bortover..
wabby Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Angående farlige situasjoner. Stod i et lyskryss i dag (dobbelfil) og var i høyre fila. Foran meg stod en buss på tvers, han hadde kjørt ut av busslomma på tvers av alle filene for han skulle fra busslomma og helt over i venstre fila. Så der stod han til det ble Grønt. Når det ble grønt så bare ga han gass over til venstre fila. Hadde han som lå helt til venstre ikke vika der så hadde bussjåføren pløyd han ned. Greit nok at vi har vikeplikt når de kommer ut av busslomma, men feltskifte så gjelder normal fletting.
Joakim H Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 er jo nok og være kjærring, trenger ikke være gammel:P blir redd når jeg ligger på motorveien i 80-90 sone så ser jeg kjærringer som fikler med telefonen, radioen og alt annet
Just-turbodiesel Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 det er en drastisk økning i totalt tilbakestående sjåfører i landet vårt, ingen tar hensyn eller har oversikt over hva de driver med, folk som f eks på trange broer bare pløyer på uten å se seg for, de skjønner heller ikke at de har gjort en feil, rett og slett fordi de ikke følger med, har vel 10 slike episoder på mine 2 år+ med lappen, de kommer i midt felt og svinger ikke til sida, det er JEG som må svinge unna og nesten kollidere, heretter skal jeg kjøre etter folk og stoppe dem for å forklare at de ikke har noe bak rattet å gjøre og at de må begynne og tenke seg om hva de driver med, rett og slett fordi det er farlig for andre folk, jeg gir faen i om dem kjører seg i hjel selv, men hvis de er årsaken til at noen andre dør, da er det plutselig en helt annen ting
lorve Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Jeg og tenkte på å kjøre etter dama å spørre hva F..., men var ikke så lett når der stod 3-4 biler i å sperra vegen. Trur hu stakk av bevist også, hørte bere hvor sperrelyden forsvant i det fjerne Skal holde utkikk etter denne bilen
flobben Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ang. dette med gamlinger som ligger på sperra, så veit jeg om ei som kjøpte en ny bil, men har ALDRI brukt 3-4-5 gir. Kun gått i 1 og 2 gir.. Så er ganske intressant og se når ho kommer i 60, hører bare den stakkars bilen ligger på sperra bortover.. kan i alle fall ikke klage på at bilen er daukjørt da i det minste
joggis Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 finnes mange folk som justerer farten med clutchen, har sett det flere ganger. Takk gud for automatgir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå