Morgan GS Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hei noen som kan hjelpe meg med å skifte farge på senteret , på denne felgen til hvit med hvit logo/gull BBS skrift og gull skruer rundt senter . pønsker på noe til prosjeketet mitt På forhånd takk eller denne kan jo få laget en prøve fra fabrikken ,,, men det tar for lang tid .. hehe
Jimxd Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Her har du ihvertfall ett eksempel. Er nok noen som er pro på photoshop. Å det er ikke meg.. enda
Frode D Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Er ikke den beste i photoshop, men gjorde et forsøk..
Morgan GS Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Se her ja Kjekt at man kan hjelpe hverandre litt , Takk takk Trur dette kunne gjøre seg på min kommende E-46 "M3" som blir hvit ... Eller ??
Frode D Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Gjorde en litt mer nøye PS, tror det kan bli meget bra!!
Morgan GS Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Gjorde en litt mer nøye PS, tror det kan bli meget bra!! Sendte mail til fabrikken idag så er jeg heldig kommer de ferdig lakkerte
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 "Morgan gjør ting han absolutt beviser at han kan! "
Morgan GS Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 ehhh spør jeg Noen som klarer å putte felgen på denne for meg .... maser nå men har ikke peiling på slikt selv
Morgan GS Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 takk. Det blir å prøve dette på bilen live ja , og så blir det jo mere dybde bak i live så dette skal prøves ja ...-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå