Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cosworth er vel totalt uinteressant i denne topicen?..

Jeg sammenligner e36 m3 3.2l med e39 M5 i dette tilfellet får å vurdere SSP sin ombygde M5 som ligger litt lavere i pris en orginalt. Orginal blir litt vel mye av det jeg har lyst til å bruke på bil akkurat nå.

Dessuten har jeg e36 fra før av og synes denne har fine ytelser, samt en e46 i mine øyne ikke er verdt den dobbelte prisen til en e36m3 som nesten har samme ytelsene.

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

om du er lur så prøvekjører du begge bilene

ikke hør på hva veslevoksne tullinger som gatebil 76 sier..

folk som han er her bare for å lage kvalme, og han vet jo tydeligvis ingenting annet enn at han har betalt alt for mye for en ombygging, og sitter med katta i sekken siden den går dårligere enn en cossie...

ha deg ut av forumet om du ikke har noe annet en kvalme innlegg å komme med!!

Skrevet

sutreunger :lol: bmw en har målepapirer på 0 til 100 på 4.2 den...bedre en noen e36 m3 orginalt eller m5.. går ikke dårlig...bare dårligere :lol: ....fordi en dårligere bil til det bruket..

Skrevet

Så opphengt i papirer? Du har sikkert bare hatt biler på "papiret" virker det som, siden du har din egen verden som ikke stemmer med realiteten...Men bra du har "solgt" prosjektet ditt. Så slipper vi se mer av de patetiske innleggene dine som vitner om inkompetanse.

LianLi: Det er bare en måte å finne ut hva du liker best, å det vet du ;-)

Skrevet

gatebil76? bare for og se om du vet hva cosworth er.. hva hette startskuddet?

feil på gen 1 scorpio cos vs 2

hvor får vi ovale sylindere..

hva er best 205 vs 200 og hvorfor?

Skrevet

205 blokk er 2wd fra 86 til 89

200 blokk er 4wd fra 89 til 93

så kom 200 94mod med bedre underspyling men t25 utgaven.

forskjell på 200 og 205 er at 200 veier 18kilo mere gr tykkere gods\tykkere vegger. derfor lettere ovale syl på 205 og ikke anbefalt å ta så mye hk av som 200 en..94mod kom med lmm istedet for map. og 1coil pr sylinder istedet for fordeler..derfor t25 noe mere vrien å trimme med mindre datasprut..scorpio har jeg ikke vært borti selv så beklager..

Skrevet

Angående hvilken av bilene som er raskest på bane, så var flere av dere merkelig eplekjekke. Jeg har testen det ble referert til:

E36 3.2 - 1.28.62

E39 M5 - 1.26.77

Han hadde med 3 passasjerer i M5en, og han sa at uten disse kunne han kjørt like kvikt som E46 M3 med 1.24.5. Så det er ikke tvil om at E39 M5 er en UTROLIG kompetent bil.

Forøvrig kjørte E30 M3 2.5 på 1.36, E34 M5 3.8 på 1.31 og M Coupe på 1.26. Vinneren ble E46 M3 CSL med tiden 1.20.

Skrevet

Men helt alvorlig vi avslutter denne tråden... jeg foretrekker cosworth og noen av dere bmw...sier hele tiden at m3 er en artig bil men har hatt 2 sierra cosworth og dette blir nå min 3 escort cosworth, også eiet en del bmw merker som e30 325. 2stk 520. og e36 332. føler bmw sliter med utrolig dårlige kjølesystem og div topp problemer.. 332 en varte i 5 timer før topp pakning røk over fjellet. ble derfor byttet ut mot en 2.1mm stålpakning og pumpe. thermostat og ekspansjonstank også byttet i samme slengen. bmw kan lage motor..ingen tvil om det og har en herlig lyd osv..men har prøvd det nå og velger cosworth.. og med egne erfaringer så selvsagt cosworth med 200 blokk og escort da disse som regel er penere behandlet...men diskuterer dette seff på feil forum men liker litt variert inntrykk og ikke bare 1 ting er best.. bilen blir sendt 5mars og ny eier blir garantert fornøyd. så blir nok ikke mere bimmers forum uansett :? ... kose dere videre og mange her som har gode erfaringer og litt mellom ørene... er å treffe på gatebil rudskogen om noen vil kjøre fletten av escorten :wink:

Skrevet
Jeg har testen det ble referert til:

Hva slags test var dette?

At en 1800kg's M5 med 4 i bilen skal kjøre omtrent like raskt som en M coupe er bare usannsynlig. Kompetent bil er det nok absolutt, men det er de andre modellene du referer til også.

Skrevet

det var vel Steve Soper som kjørte den testen der.

her er resultatlisten rangert etter rundetid/kjøreopplevelse:

01: E46 M3 CSL (1.20.09)

02: E39 M5 (1.26.77)

03: E46 M3 Coupe (1.24.50)

04: M Coupe (1.26.09)

05: E28 M535i (1.41.87)

06: E46 M3 Cabrio (1.26.94)

07: M1 (1.38.21)

08: E34 M5 3.8 (1.31.59)

09: E34 M5 Touring (1.32.49)

10: M635 CSi (1.34.99)

11: E36 M3 Evo Coupe (1.28.62)

12: E36 M3 Evo Saloon (1.29.06)

13: E30 M3 Sport Evo (1.36.08)

14: Z3 M Roadster (1.31.36)

15: E28 M5 (1.33.87)

16: E36 M3 Coupe (1.31.95)

17: E36 M3 Evo Cabrio (1.31.71)

18: E30 M3 Cabrio (1.39.99)

19: E12 M535i (1.48.26)

20: 3.0 CSL (1.54.18)

Her kun rangert etter rundetid:

01: E46 M3 CSL (1.20.09)

03: E46 M3 Coupe (1.24.50)

04: M Coupe (1.26.09)

02: E39 M5 (1.26.77)

06: E46 M3 Cabrio (1.26.94)

11: E36 M3 Evo Coupe (1.28.62)

12: E36 M3 Evo Saloon (1.29.06)

14: Z3 M Roadster (1.31.36)

08: E34 M5 3.8 (1.31.59)

17: E36 M3 Evo Cabrio (1.31.71)

16: E36 M3 Coupe (1.31.95)

09: E34 M5 Touring (1.32.49)

15: E28 M5 (1.33.87)

10: M635 CSi (1.34.99)

13: E30 M3 Sport Evo (1.36.08)

07: M1 (1.38.21)

18: E30 M3 Cabrio (1.39.99)

05: E28 M535i (1.41.87)

19: E12 M535i (1.48.26)

20: 3.0 CSL (1.54.18)

Skrevet

Kjempefin test, samtidig som den motbeviser påstandene fra flere her inne om at E36 M3 3.0l er raskere på bane enn E34 M5 3.8, noe som dukker opp i diskusjoner på bimmers fra tid til annen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...