Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det viktigste er uansett at man velger den bil man liker best selv og ikke hører på andre..

og

du kan vel strengt tatt få de fleste biler til å aksellerere ifra en bmw e36m3 så lenge motoren er bra bygget og sjåføren ikke totalt idiot..

samme med m5.. men skulle likt å se de kjøre på bane.. 2 runder.. lurer på hvem som sliter mest i svingene og kommer sist i mål :D

personlig ville jeg gått for e39 da disse er helt fantastisk å kjøre.. ja selv å kjøre av vegen med er deilig i disse! store og maskuline, du får en enorm trygghetsfølelse du antageligvis ikke vil ha like mye av i e36 iogmed at denne er lettere

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg trenger ikke å forklare tidene opp mot ringen..

men, det du sier er at testen er feil? resultatene ikke pålitelige?

da blir dette bare for dumt.. bilene er her testet under samme forhold, ikke med flere års mellomrom og med rundetider fra froskjellige lister/sjåfører..

først var det "tipper vi aldri får se denne testen", nå er den ikke god nok fordi du ikke er enig med den? gidder ikke å bruke mer tid på dette..

import er et alternativ, men sjelden veldig lønnsomt på såpass spreke biler. derimot så er det jo dette med at du får et mye bedre utvalg mtp dine ønsker.

Skrevet

Nei jeg sier ikke den er feil, men det er rart at den ikke stemmer overens med andre tester. Nei jeg gidder heller ikke bruke mer tid når du blir sutrete, du får tro hva du vil. Men jeg med flere setter spørsmålstegn når den ikke stemmer med flere andre tester.

Skrevet

ærlig talt, du kan gi deg med usaklige ting som blir sutrete.. har du telepatiske evner? ta deg sammen.

dersom du har en annen tilsvarende test, så er det vel bare å vise den.. de aktuelle bilene, samme bane,samme tid,samme sjåfør, proff sjåfør, alle originale osv..

forøvrig sitter jeg her i veldig godt humør ;)

Skrevet
CrZyWiz : hahaha. høres ikke ut som at du hadde godtatt noe resultat/test uansett. du har tapt denne diskusjonen for lenge siden

Ikke drit deg ut du også, om ting du åpenbart ikke vet noe om.

Har ikke tapt noe som helst, den som ikke klarer å framlegge flere argumenter har tapt. og basere at E39 M5 er tingen utifra 1 test blir bare for teit.

Jeg OG flere stilte spørsmålstegn til den testen. Nettopp pga den ikke bekrefter rundetider fra andre baner, det er lagt ut 2 andre eksempler tidligere i tråden. Sist ut var Nurnburgring tider.

Skrevet

Morsom tråd :lol:

Jeg ville absolutt vurdert import fra Sverige pga kursen og at det er enklere mtp å sjekke historikk, eiere osv. Det er også ikke så langt å dra for å titte på en bil..

Her er noen bmw laptimes fra ringen :)

Jeg forstår ikke helt hvorfor E36 M3 skal være raskere enn E46 M3, men jeg fant også tid på 8.36 med 3.2

7:22:09 BMW E46 CSL Loaded 8)

7:50 BMW M3 CSL Horst von Saurma

8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma

8:07 BMW Z8 E52

8:09 BMW M6 E63

8:10 BMW Alpina B6 S Horst von Saurma

8:13 BMW M5 E60 Horst von Saurma

8:14 BMW Alpina B3 Biturbo Coupé Horst von Saurma

8:20 BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)

8:22 BMW M3 E46 Horst von Saurma

8:22 BMW M Coupe E36/8 Horst von Saurma

8:26 BMW 335i E92 Coupe Horst von Saurma

8:28 BMW E49 M5, 400PS/1833 kg (sport auto 03/99)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...