Gå til innhold

Min 2004 E46 Coupe :)

Share

Anbefalte innlegg

tnkte å legge ut noen bilder å høre hva folk syns , holder på og sette på nye titanline frontlykter med hvite blinkere , nye led baklykter med hvite blinkere , justerbart kw senkesett , drilla å slissa bremseskiver på den og nye BBS rs gt relg ! , bilen står vinterlagret i god å varm garasje , men kjenner suget etter å ut å lufte den vokser med tempen på utsia nå :D

afkbd76zueeaxvs5578j.jpg

0zyv38tc1j8ileihnx67.jpg

rczaib1eak1qo2lwuow9.jpg

73sal7o39i6y9yo72tk4.jpg

cu15r7psl4fefjzgihu3.jpg

t3wfdje7g68mo9a570tl.jpg

evhf6vfjakznz1v7nzi9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med nydelig bil. :)

Planene dine virker ikke helt feil heller.

Fin bil dette, absolutt. Hva slags fanger er det? Tror ikke jeg har sett den før.

Det er originalfangeren til e46 facelift coupè/cab. :)

Grunnen til at du ikke har sett den før er nok fordi flesteparten av disse har m-tech II-fangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil. :)

Planene dine virker ikke helt feil heller.

Fin bil dette, absolutt. Hva slags fanger er det? Tror ikke jeg har sett den før.

Det er originalfangeren til e46 facelift coupè/cab. :)

Grunnen til at du ikke har sett den før er nok fordi flesteparten av disse har m-tech II-fangere.

Hehe, kan være en årsak :P Kunne ikke huske å ha sett den.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for god tilbakemelding ! :) skal sørge for og legge ut bilder etterhvert som delene begynner å falle på plass ! Og fine vårdager å ta bilder på ! Syns orginal fangeren på disse bilene er ganske fin , men vurderer full mtech2 , er det verdt det ?

Jeg har det selv, og mener det er det peneste. Men, det er jo altfor mange som har det. Kanskje vært tøft å ha den som den er, heller senke masse 8) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns orginal fangeren på disse bilene er ganske fin , men vurderer full mtech2 , er det verdt det ?

Om det er verdt det kan bare du bestemme, men det finnes også et lite utvalg lepper til fronten du allerede har som kan være verdt å vurdere. Du vil nok få en mye mer unik front ved å velge en slik løsning.

Her er et eksempel:

normal_acs3_cabrio_facelift_front.jpg

ACS_S3Cabrio_front_detail_1_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...