Zitr0 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Hei, De siste ukene har jeg fått opp oljelampa med gult lys etter jeg har vært ute å kjørt. Lyset kommer opp etter jeg har skrudd av tenningen å tatt ut nøkkelen å varer noen minutter. hvis jeg skrur på tenningen igjen går den bort. Noen som aner hva dette betyr ? På forhond takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Mest sannsynlig lavt oljenivå så sjekk det Motoren din er kjent for å lekke fra pakning på oljfilterhus og simring på veivaksel. Ikke umulig dette er grunnen til evt lavt oljenivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Oj, glemte å skrive at jeg selfølgelig har peilet ojlen, både rett etter stans (mens lyset enda lyser) og etter flere timer stillestående. Nivået ligger mitt mellom strekene på peilepinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Fyll på litt olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Det med at den lyser etter du har tatt av tenninga er nok for å varsle om at det begynner å bli lite olje. Lyser den mens du kjører er det virkelig på ride å gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Okei, skal prøve d Takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Lars89, du kan ikke mene alvor. Les instruksjonsboken for bilen din, les om varsellampe for lavt oljenivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 "ut å lese i instruksjonsbok"... Bare observerte dette "fenomenet" når det begynte å minke på olja mi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja, men etter forbruk på en halv liter da.. Det kan ikke være slik det er tiltenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå