Gå til innhold

Nån som har erfaring med Bluefin? (er nå testet!)

Remi85
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, pakken kom på døra. Det tok tre dager fra bestilling til levering! Den kom på 3853 kr! ingen toll og tull. Sendte programmet igår, fikk det i retur klokka 0920! Plugget i bilen, lasta inn nytt program og kjørte meg en tur... Du syke tid! Bilen går som ett olja lyn! fra 2000 rpm er den som en sneskuter! Hoff lappen ryker vell om noen timer... Dette anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det beste hadde jo vært å få BMW's originalprogram til f.eks. 120d lagt inn (det er jo nøyaktig samme motorkomponenter på alt fra 116d til 120d skal jeg tro forhandler).

Det medfører ikke riktighet. x16d og x18d har en annen turbo og dyser enn x20d. Motoren forøvrig er den samme.

Er det bare rett fra produsent som gjelder? Ser de ligger på £444, så det blir vel fort nærmere 6 lapper med frakt og moms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momsen må betales, men frakt selskapet bruker å legge ut for dette.. Så sender frakt selskapet en regning til deg etter på.. Har opplevd at dette tar alt fra noen dager til et par måneder før det oppkravet kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Nu har jeg bestilt rett fra England. Den kom på 3900kr. Det kommer vell moms i tilegg, men en billig blei det. Skal oppdatere mine erfaringer etterhvert :D

Er du sikker på prisen? jeg måtte betale 445 pund som er prisen til de fleste BMW'er, noe som blir ca 4300,- med dagens kurs. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser den prisen. Men jeg betalte 404$ med frakt. Vet ikke hvorfor den prisen.

Part no. and description | Quantity | Price (unit)

BF06-BMRR-T BMW 525 E60 174bhp (2004 - 2006) | 1 | £378.72

Total price: £404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt bluefin direkte fra Superchip til 404£, siden kommer regning fra DHL på utleggsgebyr kr110 nok + moms 895 total kost kr 1005nok.

Ble meget godt fornøyd på min E46 320DAT, vel anvente penger.

TS racing tar vel rundt 7500, Autopower rundt det samme, dersom Ess tar 5000 så er jo det også billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM Chiptuning i Sverige kan faktisk (på tilbudsdager - "CHIP REA") gjøre jobben helt ned i 2495.- SEK, eller 2100 norske om du vil :-)

Men, det er dette med å kunne legge frem og tilbake softwarene så mye man vil da.

Blir nok en Bluefin her i gården også - selv om det var dumt at det kom regning etterpå ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...