Hpi Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Hei! Lurte på om noen vet hvilke temperaturer det er på de forskjellige strekene på måleren på E39 (motortemp) Grunnen til at jeg spør er fordi når Webasto har vært i drift i 20-30 minutt så kommer nåla opp til ca midt på det blå feltet i begynnelsen. Det er godt å varmt i bilen så jeg regner med det er noe grader men hvor mange? Antar at når nåla står rett opp er tempen ca 90 grader så at det blå feltet er mellom 50-70 grader eller noe slik?
Otis Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Om jeg husker riktig, så er det 55 grader når nåla forlater det blå området. 65 grader på den første streken, og 75 grader rett opp med nåla. Men nåla vil forsatt stå rett opp, ihvertfall helt opptil 95 grader. Det er det høyeste jeg har sett på min bil. Men temperaturen på motoren ved bruk av Webasto, avhenger veldig mye av utetemperatur. Jeg får ca 60 grader på 30 min Webasto kjøring i 3-6 minus grader.
Hpi Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Det høres bra ut, jeg antar at jeg har ca 50 grader på vannet da etter 20-30 min med Webasto i 3-4-5 minus. Takk for svaret.
Otis Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Jeg fikk idag morges, ca 55 grader på 20 min bruk av Webasto ved -3 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå