BMW_320icoupe Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 http://www.ba.no/motormagasinet/article4998116.ece Strøken:)
Springsteen Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 .. For that not-insignificant sum you get almost limitless vulgarity Hamann er virkelig ikke min favoritt og heller ikke X6, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt
DanielMK Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Råååå ! Kanskje litt for mange detlajer i fronten, men ellers ein sinnsyk hissig bil
Wolfeh Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Å nei vel! Hadde likt å hatt den i garasjen De fleste synes nok BMW X6 M har nok hester i utgangspunktet, men det er ikke Hamann enig i. Derfor har de reprogrammert bilens elektroniske hjerne, i tillegg til å skifte ut eksosanlegget. De hevder det gir fartsmonsteret hele 670 hestekrefter. 0-100 km/t skal gå unna på 4,2 sekunder, mens toppfarten oppgis til vanvittige 300 km/t. Ganske utrolig med tanke på at vi snakker om en bil som startet sitt liv som en upraktisk SUV.
bmwkizn Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Jeg syns bilen er knalltøff Men så er ikke jeg som de fleste andre her inne som ønsker at alle har lik BMW heller da
Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 huff da. dette så ikke bra ut syns jeg. veldig audi look med de lysene. og det skal jævlig mye jobb til før en X6 blir tøff. og de har desverre ikke klart det her heller.
in2you Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hoho! Den X6en var jo bare syk! Digger den bilen der, men kunne klart meg fint uten led-lysa i front og ville heller hatt 4 enderør istedenfor 2 midtstilte.
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 enig med sjøbuse, for mye audi i det diodestuket.. Jeg er en av dem som synes X6 er en dritkul bil, men hadde nok heller sendt X6M'en min til Alpina og spurt dem pent om hjelp i setedenfor, bare de hadde droppa alle de forbanna alpinaklistredekalene sine..
EirikL Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 LED-lysene ser helt latterlige ut, men så passer det jo med resten av bilen Det eneste som var tøft på denne bilen var pottene bak.
in2you Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 syns Lumma sin pakke er den råeste eg : www.worldcarfans.com/110022624778/lumma ... eva-reveal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå