Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 syns ikke det var noe heller jeg. det er fortsatt eb X6. samme hvor mye du sminker en gris vil det fortsatt være en gris.
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 syns Lumma sin pakke er den råeste eg : http://www.worldcarfans.com/11002262477 ... eva-reveal Det var bedre, men får litt lyst til å si "Psccht..phhhh....Luke...Psccht..Phhhh....I am your fatherrr...Pscct..Phhhh" når jeg ser den
Lars89 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Skal man først være smakløs og kjøpe X6 så kan man like gjerne kline til med noe sånn. Feil blir det uasnett Eneste grunnen til å kjøpe en sånn over en X5 er jo for å skille seg ut... Syns bilbransjen er helt på tryne for tida. Porsche med V6 diesel... Aston Martin med R4 fwd... (Cygnet) Og Bmw med 4-seters suv-coupe med dårlig plass og 555hk...
Hyggmaister Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 BMW X6 er bare en komisk, latterlig, ubrukelig og dritkul bil. Hamann gjorde nettopp alle de aspektene enda mer ekstreme. Litt som en ny 760IL er skriker den litt "move over, poor person"...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Skal man først være smakløs og kjøpe X6 så kan man like gjerne kline til med noe sånn. Feil blir det uasnett Eneste grunnen til å kjøpe en sånn over en X5 er jo for å skille seg ut... Syns bilbransjen er helt på tryne for tida. Porsche med V6 diesel... Aston Martin med R4 fwd... (Cygnet) Og Bmw med 4-seters suv-coupe med dårlig plass og 555hk... Eller Jaguar med R4 diesel og stasjonsvogn...(80% Ford Mondeo og resterende 20% Jaguar X-type) Porsche sedan med diesel... (framtidig Panamera Diesel) for å nevne noen til! Denne X6en var tøff og se på men den er rett og slett for brutal, hadde jo skremt livskitten av eldre folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå