hagenisse Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Jepp, bytt topplagerne hvis bilen har trillet et stykke.
Tiller Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Jepp, bytt topplagerne hvis bilen har trillet et stykke. Ne ide m hva de koster og hvor en får tak i disse? ERdet slike lager forrand og bak?
CrZyWiz Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 www.gsbildeler.no Gå inn å let selv, du finner alt der.
Tiller Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Jeg har M-tech dempere på min bilen min nå og skal kjøpe nye M-tech dempere. Går det å bruke orginale tårnlager da? Eller må jeg ha noen andre?
Breitling Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Er orginale tårnlager på en bil med M-tech understell. Er bare M3 som har noe forsterkede greier. Har du en sportslig kjørestil så kan du likegodt kjøpe GS Performance-serien mens du er i gang. Koster litt mere, men du flår deg ikke på det
bmwnordland Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Jeg har en BMW e36 med senkesett påsom jeg ikke fikk godkjent, kan jeg få godkjent m tech dempere og bilstein dempere på den uten og må til Biltilsynet, regnes mtech som orginalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå