Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
såklart er det ikke det :) så det blir fredagen vi tar pilskvelden da? eller lørdag? eller :lol: begge dagene? :lol::lol:

Regner med det blir litt pilsing begge dagene når det er så mye folk på campen :) men er vel begrenset på hvor lenge man skal holde på utover natten når man skal kjøre bil :) men GS er vel ca 500M fra campen?, så er ikke lange vegen det :)

ligger 500m unna ja :) gler meg nå :D

blir uten tvil pils begge dagene ja... regner med jeg er på campingen 14.00 fredag... så første blir vel spretta 14.01 da :D ...... noen tidligere? :)

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg og bmwkizen kommer kjørende sammen, så om noen vil henge med fra trøndelag å nedover, send meg en mld på 91591936 :D

(må opp tidlig og vaske bil, glemte selvsagt det)

Skrevet

Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart??? [-o<

Skrevet
Jeg og bmwkizen kommer kjørende sammen, så om noen vil henge med fra trøndelag å nedover, send meg en mld på 91591936 :D

(må opp tidlig og vaske bil, glemte selvsagt det)

Blir mulighet for vask her også ;-)

Skrevet
Da er bilen pakket og klar til turen, må bare vente til dama er færdig på jobb :D

Akkurat samma her :) regner med vi er på campen rundt kl 18.00 :)

Skrevet
Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart??? [-o<

Det regner jeg egentlig med :P Hvis den ikke er gått opp i røyk, men skal ut å se jeg nå, så finner jeg den så slenger jeg den inn i bilen med engang :)

Skrevet

Det regner jeg egentlig med :P Hvis den ikke er gått opp i røyk, men skal ut å se jeg nå, så finner jeg den så slenger jeg den inn i bilen med engang :)

Hørtes kjempeflott ut :) 909 85 402 kan jeg evt kontaktes på :)

Skrevet

Hørtes kjempeflott ut :) 909 85 402 kan jeg evt kontaktes på :)

Den er grei :D Skal legge den inn i bilen etterpå nå :)

Skrevet

var innom bud camping å hilste på en gjeng med BMW folk 8)

Kjekt å se folk stiller opp.

i kveld så er det fint oppholdsvær , på storm meldte de nokså bra vær i morra . sol/skyer ca 8 grader litt nedbør før 11-12 tia men opphold etterpå så vi krysser fingra.

Skrevet

GADDAMMIT!! :o:o

jeg og vil på treff! men her sitter jeg på en seismikkbåt utenfor venezuela en plass!! bilen står hjemme i garasjen nypolert og var klar for treff den med. fikk ikke se den etter den kom fra polering engang..

kos dere på treff å ta MYE bilder og film :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...