jokke330 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 såklart er det ikke det så det blir fredagen vi tar pilskvelden da? eller lørdag? eller begge dagene? Regner med det blir litt pilsing begge dagene når det er så mye folk på campen men er vel begrenset på hvor lenge man skal holde på utover natten når man skal kjøre bil men GS er vel ca 500M fra campen?, så er ikke lange vegen det ligger 500m unna ja gler meg nå blir uten tvil pils begge dagene ja... regner med jeg er på campingen 14.00 fredag... så første blir vel spretta 14.01 da ...... noen tidligere?
Ivanrogov Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Jeg og bmwkizen kommer kjørende sammen, så om noen vil henge med fra trøndelag å nedover, send meg en mld på 91591936 (må opp tidlig og vaske bil, glemte selvsagt det)
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart???
Morgan GS Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Jeg og bmwkizen kommer kjørende sammen, så om noen vil henge med fra trøndelag å nedover, send meg en mld på 91591936 (må opp tidlig og vaske bil, glemte selvsagt det) Blir mulighet for vask her også
Warsteiner Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Da er bilen pakket og klar til turen, må bare vente til dama er færdig på jobb
bmwkizn Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Da er bilen pakket og klar til turen, må bare vente til dama er færdig på jobb Akkurat samma her regner med vi er på campen rundt kl 18.00
HagenJR Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart??? Det regner jeg egentlig med Hvis den ikke er gått opp i røyk, men skal ut å se jeg nå, så finner jeg den så slenger jeg den inn i bilen med engang
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart??? Det regner jeg egentlig med Hvis den ikke er gått opp i røyk, men skal ut å se jeg nå, så finner jeg den så slenger jeg den inn i bilen med engang Hørtes kjempeflott ut 909 85 402 kan jeg evt kontaktes på
HagenJR Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Litt utenom topic her, men ingen som tilfeldigvis har en vindus-sveiv å donere vekk til E30 som kan ta med denne til treffet???? type svart??? Det regner jeg egentlig med Hvis den ikke er gått opp i røyk, men skal ut å se jeg nå, så finner jeg den så slenger jeg den inn i bilen med engang Hørtes kjempeflott ut 909 85 402 kan jeg evt kontaktes på Den er grei Skal legge den inn i bilen etterpå nå
ullsokken Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 We are here! Sååå... hvor er festen? Hytte nummer for fest??? Skål! Noen som er sultne på tyske matvarer forresten? Edit: Codriveren poserer
Morgan GS Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 var innom bud camping å hilste på en gjeng med BMW folk Kjekt å se folk stiller opp. i kveld så er det fint oppholdsvær , på storm meldte de nokså bra vær i morra . sol/skyer ca 8 grader litt nedbør før 11-12 tia men opphold etterpå så vi krysser fingra.
316 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!?
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? Hahaha, ja!
mrbatnes Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 GADDAMMIT!! jeg og vil på treff! men her sitter jeg på en seismikkbåt utenfor venezuela en plass!! bilen står hjemme i garasjen nypolert og var klar for treff den med. fikk ikke se den etter den kom fra polering engang.. kos dere på treff å ta MYE bilder og film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå