bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Jess, veldig herlig vei å kjøre om du har cab Pøh..tror jeg ikke noe på, bedre med sort sedan, med sorte ruter
Kentan-racing.com Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Om alt går etter planen så er bilen ferdig.. og om den har overlevd 1 mai treffet vi skal showe på så kommer jeg opp med m3n Morgan.. og du stiller et sett med dekk?
codex Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Skulle gjerne tatt den turen ja.. men er ute på sjøen da
Jørgen Lie Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Dette høres jo kjempebra ut..! Å få synet av en vårlig stemning på nordvestlandet må være en ekstra push bak for oss BMW-frelste som priser våren, sommerdekk og varmere vær Jeg kommer alle fall (om ikke eksamene tar alt for mye )
flobben Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Jess, veldig herlig vei å kjøre om du har cab Pøh..tror jeg ikke noe på, bedre med sort sedan, med sorte ruter det er vel ingen diskusjon engang vel?
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 er ikke dette samme helga som bmwccn sitt treff ? Nope. De har Vårtreff i Skien 8 Mai. Og det er landstreff i Ålesund 18-20 Juni
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Jess, veldig herlig vei å kjøre om du har cab Pøh..tror jeg ikke noe på, bedre med sort sedan, med sorte ruter det er vel ingen diskusjon engang vel? jeg spøkte bare da. Selfølgelig er det bedre å kjøre cab der
Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 er ikke dette samme helga som bmwccn sitt treff ? Nope. De har Vårtreff i Skien 8 Mai. Og det er landstreff i Ålesund 18-20 Juni 22 - 23. mai på rudskogen er det.
doffa Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 jeg er med på det treffet om alt treffer slik det skal med ny lakka å ny restaurert bil og kompressor motor.
Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ikke ifølge terminlista på BMWCCN.no ihvertfall.. i følge terminlista til rudskogen så.. men uansett så stiller jeg opp morgan! brom brom
Morgan GS Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Da skal vi ta et møte på det å få spikra datoen, så folk kan få god tid til gjøre seg klar til et knall treff .
316 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 er ikke dette samme helga som bmwccn sitt treff ? Nope. De har Vårtreff i Skien 8 Mai. Og det er landstreff i Ålesund 18-20 Juni Ålesund? Landstreff? Henger ikke på greip spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå