bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 bmwkiznokey..den er ikke fin... (få deg ned på fast grunn igjen ) Det går fint. Er vel litt begrensa hvor langt oppi skyene jeg kommer med en 94 mod 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Ymse av Z3C'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Er møkk lei snø og is! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Er møkk lei snø og is! hehe Da er vi to. Er klar for vårpuss og sommermodus nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 ja er ikke lenge før vår puss nå!! Da blir det sommer hjul å masse dekk skal drepes i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 ja er ikke lenge før vår puss nå!! Da blir det sommer hjul å masse dekk skal drepes i sommer! Nei får håpe det. Angående dreping av dekk så får du snakke for seg selv. Hvis bilen min skal spinne så må jeg spyle plena å spinne der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 viewtopic.php?f=6&t=139849 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 ja er ikke lenge før vår puss nå!! Da blir det sommer hjul å masse dekk skal drepes i sommer! Nei får håpe det. Angående dreping av dekk så får du snakke for seg selv. Hvis bilen min skal spinne så må jeg spyle plena å spinne der neia da får du bare trimme, bytte motor eller bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hehe. ja det blir enten større motor, ny bil, eller en bil til etterhvert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 ja banken har penger heh. . lykke til håper det blir noe rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 vanvittig mye pent å se her. Vi alle er vel meget klare for våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 ja banken har penger heh. . lykke til håper det blir noe rått Rått vet jeg ikke. Men har litt lyst på E36 coupe eller Touring nå Men blir uansett større motor enn den jeg har nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jaja, kan jo legge inn et par bilder her jeg også.. Har jo hatt rekordlang vinter her i Stavanger, så har hatt en del dager med snø, men har bare meget meg til å ta et par bilder. Har ikke lagt inn photoshop på nye pcen, så bildene er uretusjerte... Tar med et par bilder fra ifjor også som jeg fant Ble et par... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 I dag hadde det vært perfekt å hatt en photoshoot i trondheim, steiksol her nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 noen av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå