Olan89 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Driver å demonterer ene bilen min nå så kommer endel deler for salg -orginal høytallerene bak -bakfanger med sensorer i samme farge -Orginal grill -tepper og slike ting som er i bagasjerommet -pasasjer dør med el-heis og airbag. lyseblå -bakdør på pasasjer sida med el-heis. lyseblå -mellomaksel -dempere bak med fjærer -M52-B20 girkasse -El. speil orginale, sølv farga kommer mer deler etterhvert til salgs. bud som gjelder.
mrsandberg Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 i bagasje romet åssen forsterker har du vis den er til salgs ?
Olan89 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 det rattet her. er ikke sikker på åssen årsmodell det kommer på jeg. og pris er jeg ikke sikker på. hva er det verdt a?
Olan89 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 hm. kan prøve å få lagt ut noen bilder imårra. 7000 for stolene og 1500 for frontlyktene er jo xenon på dem så
Robin L Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 hei. hvor mye for rattet? kan du ta noen bilder av slepering og airbag tilkoblingen?
Olan89 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Veit ikke hvor mye det er verdt jeg.høyaste bud. men bør vel kunne ta 2000 for det. er jo med airbag og alt. skal få tatt litt bilder idag
Olan89 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 får ikke lasta opp bilder idag, vær gang jeg skal laste opp så bare jobber den men ingenting skjer. prøver igjen ikveld eller imårra
Olan89 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 får desverre ikke lagt ut bilder for tida. skal få prøvd med en annen data så fort jeg klarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå