Gå til innhold

BMW 320ci e46 forvandles til M3, Donorbil anskaffet (M3)

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Fikk 3 pakker med bump stops her om dagen. 8 stoppere som bygger 1cm i hver pakke, så får se hvor langt jeg kommer med det.

ezph0adfqvhq6vxockg5.jpg

Skrevet

Tåkelysene mine med gul film ser ikke helt bra ut p.g.a. at det var en del steinsprut på dem før jeg la på filmen. Har derfor bestilt nye lykter med gule glass.

$(KGrHqN,!ksE9WVR(htKBPWOT9Cs4g~~60_12.JPG

Skrevet
Spar den e46en for sånn harry sticker greier da vær så grei. Nå som bilen har blitt så flott.

Hehe, litt enig egentlig. Får se om den blir lakkert til sommeren.

Nei nei altfor mange kjedelige "originale" bmwer i dette landet!! Mann måååå gjøre noe for å skille seg ut!! Med di felga blir det jo uansett stance/helleflush stuk så folk kommer til å hate den uansett :P ALTFOR LITE BILER SOM UTSTILLES!!!!!! Jeg syns du skal dra stilen helt ut ;) Tenkte gjøre noe sånn på den hvite min men nå ser det ut som den blir solgt så :)

Smykker bæres på kroppen til damer, biler brukes ;)

Skrevet

Bestilte orange blinkers i går. Må prøve dem siden jeg har sett bilder av Topaz e46er som ser perfekt ut med dem. F.eks denne:

8077679884_c7584fa0d3_c.jpg

Sitter også og vurderer hvilken leppe jeg skal ha. Velget står i hovedsak mellom disse to. Vurderer å få på sommerhjula med riktig senk for å sjekke høyden på fronten først. Den ene leppa bygger jo en del mer enn den andre.

Noen innspill?

One-Piece-Front-Lip-BMW-E46-M3-Carbon-Fiber-Front-Lip-2.jpg

E46M3ACSlip.jpg

Skrevet

Du hadde samme hjul som jeg skal bestille. Varrstoen hjula altså.

Måtte du valse eller justere noe annet med den dekkdimmen?:-) fin m3!

Skrevet
Du hadde samme hjul som jeg skal bestille. Varrstoen hjula altså.

Måtte du valse eller justere noe annet med den dekkdimmen?:-) fin m3!

Bare kantene på innsiden av skjermene som er rullet inn på min. Mulig de vil passe uten å ha dem rulla inn, men ikke med like mye senk.

Skrevet
Uten tvil den første leppa!

Den er på en måte mer "clean", så liker den godt. Den andre gir et litt mer røffere og brutalt utseende synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...