sto0one Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Sykt tøffe felger!! =DBlei ikke salg likevell? Likte de felgene der ja Vurderte å kjøpe med "hyper black" senter, men endte opp med silver. Blir nok ikke salg. Blir bygd om til komplett M3 etter hvert.
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Sykt tøffe felger!! =DBlei ikke salg likevell? Likte de felgene der ja Vurderte å kjøpe med "hyper black" senter, men endte opp med silver. Blir nok ikke salg. Blir bygd om til komplett M3 etter hvert. Ser fram til det! Donor bil fra england da, eller?
sto0one Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Sykt tøffe felger!! =DBlei ikke salg likevell? Likte de felgene der ja Vurderte å kjøpe med "hyper black" senter, men endte opp med silver. Blir nok ikke salg. Blir bygd om til komplett M3 etter hvert. Ser fram til det! Donor bil fra england da, eller? Får se på det. Har egentlig lyst på en venstrestyrt. Om den har skader i karroseri har ikke noe å si. da skulle du kjøpt min da hehe Ja. Doh!! xD
sto0one Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Da var felger og dekk levert til omleggeren Og om noen lurer på om man får 4stk 19" dekk og 4stk 19" felger inn i en e46 coupe, så er svaret ja
sto0one Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har noen innvendinger til dette coiloversettet? http://www.ebay.ie/itm/ws/eBayISAPI.dll ... TQ:IE:1123
Bjanne Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 det er samme som jeg har, bare de theter XYZ, og jeg har driftspec varianten, kjørt med det på bane to ganger, funker greit det
sto0one Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 det er samme som jeg har, bare de theter XYZ, og jeg har driftspec varianten, kjørt med det på bane to ganger, funker greit det Høres bra ut Bruker du det til "vanlig kjøring" også (ikke bane)? Legger ut bilder når jeg får prøvemontert coilovers og sommerhjul.
Thundercoil Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Sweet Får jeg spørre hvor du fikk tak i panser med powerdome, uten luftinntakene som i GTR-style har?
sto0one Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 tøff den blei, lest hele tråden nå Takker hvor kjøpte du felgene i fra? Sendt deg PM. Sweet Får jeg spørre hvor du fikk tak i panser med powerdome, uten luftinntakene som i GTR-style har? Det riktig som Lars sier. Dette er et originalt M3 panser. Vurderer derimot å skaffe meg GTR panser etter hvert.
sto0one Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Her er noen bilder etter montering av coilovers. Skrudd helt i bånn bak, men synes den godt kunne vært 1cm eller 2 lavere. Har også sotet baklyktene.
Lars89 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Grom senk! Hvordan virka kvalitet osv? Vurderer samme til min. Skulle hatt LED bak. Ser litt for billig/rånete ut med sota
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå