bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 http://www.tv2underholdning.no/broom/av ... 49730.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 konsept-bil hvor designeren Karim Habib har laget en Mercedes som likner på BMW, han gikk fra BMW til Mercede, de så jo veldig bra ut begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Mercedes kopierer også Audi`s parklys med tanke på grøftelysene på nye e-klasse w212. Kan i grove trekk virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Hvorfor ble ikke CS satt i produksjon??? Råeste bilen de noen gang har designet. Istedet får vi 5 GT... Merca fremstår som en dårlig kina-kopi i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Enig med øvre tale. Jeg håper og tror imidlertid at F07 5 serie GT blir en fiasko slik at BMW ikke setter noe slikt i produksjon igjen. Isåfall må det bli en 5 serie alà Volkswagen Passat CC eller Mercedes CLS. Jeg mener imidlertid å ha lest ett sted at BMW har innrømmet å ha tabbet seg ut med F07 5 serie GT. Hva gjelder CS Concept var det vel på grunn av økonomiske tider, les finanskrise, som sa stopper for prosjektet. Desverre. For jeg er enig i at CS er en sinnsyk BMW modell - i positiv forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ser det med finanskrisa, men den hadde vel blitt et "sportslig" alternativ til 7-serie som CLS er for S-klasse. Burde absolutt være salgbart. GT er jo ikke noe billig-bil det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Tror nok Mercedes ble skuffet da det viste seg at den ferske designeren bare kunne tegne én bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Tror nok Mercedes ble skuffet da det viste seg at den ferske designeren bare kunne tegne én bil... Eller veldig forøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 likte merce bedre bakfra..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hmm. Det gjorde ikke jeg Wicky124. men så er jeg den som liker MB minst i dette landet også da. Mercedes har delt sisteplass sammen med Volvo i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 hmm..jeg er nok innerst inne en mercemann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 likte merce bedre bakfra..hmm.. det syns jeg å, merca så mye bedre ut.... men heldigvis syns jeg bare det på den modellen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå