Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nigeriasvindel... Rapportert til Finn.no

Hvis folk e dumme nok til å gå på det der fortjener de å bli svindla :wink:

Skrevet

Hmm. Aldri hørt om noe lotteri på en ny M3 her i landet jeg ihvertfall. Regner med det hadd blitt postet her på Bimmers hvis det hadde vert muligheter for å vinne en slik. dette lukter svindel ja.

Skrevet

47287699 står på Sølvi Hølland. Adressen stemmer jo. Det trenger ikke å være i Norge han har vunnet den?

Skrevet
47287699 står på Sølvi Hølland. Adressen stemmer jo. Det trenger ikke å være i Norge han har vunnet den?

Hvorfor skulle han da annonsere bilen til pris med avgifter og moms? Hvis jeg hadde vunnet en ny m3, og ikke hatt råd til å beholde den, så hadde jeg heller ikke hatt råd til å betale avgifter på den..

Skrevet
Står jo at bilen står i utlandet..
Videre planlegging av leveringstidspunkt og utleveringsted må avtales under forhandling.

Hvis det er sånn du tolker det..

Skrevet

Salgsform Bud ønskes

Bilen står i Utlandet

Kilometer 1

Denne kan vel tolkes dithen at den står i utlandet.

Trenger ikke være noe muffens, men hadde nok vært skeptisk til å handle.

Skrevet
Salgsform Bud ønskes

Bilen står i Utlandet

Kilometer 1

Årsmodell 2009

Karosseri Coupe

Avgiftsklasse Personbil

1. gang reg. ny

Effekt 427 hk

Drivstoff Bensin

Girkasse Manuell

:wink:

Skrevet

Neineinei, jeg kjenner mannen!! Dette er ingen svindel, historien er faktisk ganske utrolig!

Han er en helt normal 89-modell som var med sin onkel (tror jeg?) i Tyskland på en messe..Kjøpte der lodd i en konkurranse, og før han visste ordet av det, var han eier av en tysk BMW M3...Happytimes!

Dette var vel omtrent på tiden da han begynte å tenke over hvordan han skulle få bilen med seg hjem, eller; hvordan han skal klare å betale den inn i det avgiftsbelagte landet vårt, en vanlig student som han er.

Konklusjonen ble at han skulle selge den, men jeg trodde egentlig planen var å selge den i Tyskland via noen tyske kjenninger..Change of plans kanskje?

Det er for øvrig bilens nye eier som sitter i førersetet i bilde 2.

edit: Om noen (f. eks Lars89) har rapportert dette til finn, ber jeg om å rette på dette. Jeg går god for både mannen og annonsen, og er sikker på at ingen vil bli svindlet av noen i denne familien.

Skrevet
Neineinei, jeg kjenner mannen!! Dette er ingen svindel, historien er faktisk ganske utrolig!

Han er en helt normal 89-modell som var med sin onkel (tror jeg?) i Tyskland på en messe..Kjøpte der lodd i en konkurranse, og før han visste ordet av det, var han eier av en tysk BMW M3...Happytimes!

Dette var vel omtrent på tiden da han begynte å tenke over hvordan han skulle få bilen med seg hjem, eller; hvordan han skal klare å betale den inn i det avgiftsbelagte landet vårt, en vanlig student som han er.

Konklusjonen ble at han skulle selge den, men jeg trodde egentlig planen var å selge den i Tyskland via noen tyske kjenninger..Change of plans kanskje?

Det er for øvrig bilens nye eier som sitter i førersetet i bilde 2.

edit: Om noen (f. eks Lars89) har rapportert dette til finn, ber jeg om å rette på dette. Jeg går god for både mannen og annonsen, og er sikker på at ingen vil bli svindlet av noen i denne familien.

veldig heldig han her da:)
Skrevet

Ja, er det mulig..personlig hadde det satt meg i det største luksusproblem som tenkes kan..selge eller ta opp lån for å registrere? :P

Hadde nok imidlertid endt opp med førstnevnte, og heller belønnet meg selv med en klassisk e30 M3 eller lignende for noe av mellomlegget :)

Skrevet
Ja, er det mulig..personlig hadde det satt meg i det største luksusproblem som tenkes kan..selge eller ta opp lån for å registrere? :P

Hadde nok imidlertid endt opp med førstnevnte, og heller belønnet meg selv med en klassisk e30 M3 eller lignende for noe av mellomlegget :)

hehe jeg hadde lett tatt lån:P elr det spørs jo veldig da:) hva evt tolling å registrering av bilen her i norge blir, får vell en ganske feit pris for den bilen i tyskland oxo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...