bmwZ Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Trenger litt hjelp I går var jeg ute å kjørte i regnet, parkerte ute i 2 timer, men da jeg skulle starte igjen gikk den bare på 5 sylindre!!! Bygynte å kjøre, så kom motorlampa! Restartet bilen så var den pluttselig fin igjen, men etter en stund begynte fuskinga igjen. Særlig på lave turtall og over 5000 O/min. Bilen trekker helt normalt i mellomregisteret!! Sjekket pluggene, de så fine ut. Men bemerket at den ene coilen, samt pluggen så litt hvite ut. Har hørt at den får for lite fuel om den har denne fargen! Kan det være Coilen? Ja, det var Coil nr 2 som hadde slått seg vrang. Da håper jeg den går som den skal igjen
bmwZ Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Legger ut bilder av ett race mellom meg og en Ferrari F430 Scuderia
DanielMK Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Dæven steike denne var GROM ! Liker ikkje Z-er, egentlig - men denne var jo rett og slett heilt perfekt ......
bmwZ Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Dæven steike denne var GROM ! Liker ikkje Z-er, egentlig - men denne var jo rett og slett heilt perfekt ...... Takk for fin omtale av Zen
Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Nice Z4 Denne tråden har vært stille en stund! Hvordan går det med bimmeren?
Gleid Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år...
StigJ Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Skikkelig nasty (positivt ) stuk på den Zen. Ser jo illsint ut, noe den nok er og. Har du innpress på felgene i hodet? Subber det? perfekt høyde på bilen var det og. Et lass med fra meg!
bmwZ Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Nice Z4 Denne tråden har vært stille en stund! Hvordan går det med bimmeren? Hei! Hyggelig at du spør etter tråden. Har ikke vært så aktiv på forumet i det siste ser du Siste mods har vært å trekke om interiørets alupaneler i 3M Carbonduk. Ble utrolig bra, likner utrolig mye på Z4M Carbonskinn som koster shorta Ellers har jeg veldig lyst på KW V3 Coilovers, litt usikker på hvor mye komfort det er igjen om jeg velger å gå for det
bmwZ Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år... Hei! Nei, ikke godkjent de folka nei.. Er nesten umulig å få ett ettermontert kompressorsett godkjent. Eu har ikke vært noe problem for meg, de åpner jo ikke panseret på EU kontrollen!!
bmwZ Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Skikkelig nasty (positivt ) stuk på den Zen. Ser jo illsint ut, noe den nok er og.Har du innpress på felgene i hodet? Subber det? perfekt høyde på bilen var det og. Et lass med fra meg! Hei igjen! Bra du liker looken, setter pris på det Din begynner også å ta form, veldig tøff den Røde Coupen. Følger stadig med på tråden din Felgene har innpress 35 foran og bak. De er bygd for denne bilen, står kanskje 0,5cm på innsiden av hjulbuene, med andre ord perfekte Det følger også med Tüv papirer til Z4... De subber litt på plasten inne i hjulbuen foran siden bilen er senka, men ikke noe problem.... Det er Eicbach pro fjærer som bevarer mye komfort....
torlie Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år... Hei! Nei, ikke godkjent de folka nei.. Er nesten umulig å få ett ettermontert kompressorsett godkjent. Eu har ikke vært noe problem for meg, de åpner jo ikke panseret på EU kontrollen!! Flott kjærre du har der, og regner med den kicker bra med presse på Vurderer å sette på kompressor selv, men er skeptisk med tanke på Eu kontroll neste vår. Kjipt om man må ta den av kun for den kontrollen. Sjekker de altså ikke motorrom i det hele tatt? Høres nesten litt merkelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå