Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trenger litt hjelp :? I går var jeg ute å kjørte i regnet, parkerte ute i 2 timer, men da jeg skulle starte igjen gikk den bare på 5 sylindre!!! Bygynte å kjøre, så kom motorlampa! Restartet bilen så var den pluttselig fin igjen, men etter en stund begynte fuskinga igjen. Særlig på lave turtall og over 5000 O/min. Bilen trekker helt normalt i mellomregisteret!! Sjekket pluggene, de så fine ut. Men bemerket at den ene coilen, samt pluggen så litt hvite ut. Har hørt at den får for lite fuel om den har denne fargen! Kan det være Coilen?

Ja, det var Coil nr 2 som hadde slått seg vrang. Da håper jeg den går som den skal igjen :D

  • 3 weeks later...
  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dæven steike denne var GROM ! Liker ikkje Z-er, egentlig - men denne var jo rett og slett heilt perfekt ...... :shock::twisted:

Takk for fin omtale av Zen :D

  • 1 month later...
Skrevet

Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år...

Skrevet

Skikkelig nasty (positivt :P) stuk på den Zen. Ser jo illsint ut, noe den nok er og.

Har du innpress på felgene i hodet? Subber det? perfekt høyde på bilen var det og.

Et lass med :headbang: fra meg!

Skrevet
Nice Z4 :wink: Denne tråden har vært stille en stund! Hvordan går det med bimmeren?

Hei! Hyggelig at du spør etter tråden. Har ikke vært så aktiv på forumet i det siste ser du :?

Siste mods har vært å trekke om interiørets alupaneler i 3M Carbonduk. Ble utrolig bra, likner utrolig mye på Z4M Carbonskinn som koster shorta :D

Ellers har jeg veldig lyst på KW V3 Coilovers, litt usikker på hvor mye komfort det er igjen om jeg velger å gå for det :!:

Skrevet
Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år...

Hei! Nei, ikke godkjent de folka nei.. Er nesten umulig å få ett ettermontert kompressorsett godkjent. Eu har ikke vært noe problem for meg, de åpner jo ikke panseret på EU kontrollen!!

Skrevet
Skikkelig nasty (positivt :P) stuk på den Zen. Ser jo illsint ut, noe den nok er og.

Har du innpress på felgene i hodet? Subber det? perfekt høyde på bilen var det og.

Et lass med :headbang: fra meg!

Hei igjen! Bra du liker looken, setter pris på det :D Din begynner også å ta form, veldig tøff den Røde Coupen. Følger stadig med på tråden din :wink:

Felgene har innpress 35 foran og bak. De er bygd for denne bilen, står kanskje 0,5cm på innsiden av hjulbuene, med andre ord perfekte :D Det følger også med Tüv papirer til Z4... De subber litt på plasten inne i hjulbuen foran siden bilen er senka, men ikke noe problem....

Det er Eicbach pro fjærer som bevarer mye komfort....

Skrevet
Det var en sinnsyk rå bil! Jeg har siklet litt på kompressor selv. Fikk du ditt kit godkjent hos seniltrangsynet? Har hørt enkelte hatt problemer ved EU kontroll og sånt. Er jo litt kjipt hvis man må avmontere annenhvert år...

Hei! Nei, ikke godkjent de folka nei.. Er nesten umulig å få ett ettermontert kompressorsett godkjent. Eu har ikke vært noe problem for meg, de åpner jo ikke panseret på EU kontrollen!!

Flott kjærre du har der, og regner med den kicker bra med presse på :mrgreen: Vurderer å sette på kompressor selv, men er skeptisk med tanke på Eu kontroll neste vår. Kjipt om man må ta den av kun for den kontrollen. Sjekker de altså ikke motorrom i det hele tatt? :P Høres nesten litt merkelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...