SweetBMW Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Veldig snasent ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Veldig snasent ^^ Takker mister, snart ferdig med prosjektet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Tja, hadde jeg bare hatt resten av dela så... er så irriterende når man mangler EN del og arbeidet stopper opp pga den. Forventer levering rett over nyttår... Men garasjested er ikke lett, må finne meg enda et, så leter febrilsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Tja, hadde jeg bare hatt resten av dela så... er så irriterende når man mangler EN del og arbeidet stopper opp pga den. Forventer levering rett over nyttår... Men garasjested er ikke lett, må finne meg enda et, så leter febrilsk. Synd da, hadde vel vært greit å få den på veien snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Greit?? Det er vel bare fornavnet Håper få ordna verksted fort som F, men er kult når folk averterer verksted til leie her på forumet, man PMer dem, og får ikke svar.' EDIT: Selv om de har lest PMen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Hvor mye måtte du ut med for BMW Performance setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Utrolig fin Z4! Ta godt vare på gullet! 10/10 herfra også God jul til deg og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Helt perfekt denne Z4'n. Så deg ute ved Wattenberg her en kveld Elsker de sorte hjula du har! Gleder meg til å se mer av denne til sommeren God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Hvor mye måtte du ut med for BMW Performance setene? Koster vel 39000,- så fikk jeg noen rabatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Utrolig fin Z4! Ta godt vare på gullet! 10/10 herfra også God jul til deg og din kjære Takker, og en riktig God jul til deg også Helt perfekt denne Z4'n. Så deg ute ved Wattenberg her en kveld Elsker de sorte hjula du har!Gleder meg til å se mer av denne til sommeren God jul! Ja, kan vel hende at du ser meg rundt i Skien til sommeren Har grå 18" vinterhjul nå, men bruker den ytterst skjelden på vinteren.... God Jul ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Har blitt gjort en del forandringer på bilen nå, så poster en oppdatert liste over hva som er gjort: Motor -ESS TX2 med Intercooler -Stage 2 med 3.0 ECU og større trykk fra ESS (264rwhp) -Ferrita Custom bygd eksos med fire utløp Driverk -Original girkasse -3.0Si Coupe differential (3,46) -3.0Si driv aksler Karrosseri -M frontfanger med custom carbon splitters -M bakfanger -M panser -M US frontlamper -M baklamper -M grill lakket pianosort -Aero sideskjørt -Aero bakspoiler -Veltebøyler lakket i bilenfarge -Hardtopp Lakk -Sterling grey (Vannslipt og polert opp igjen) Understell -KW V3 Coilovers -H&R stabstag foran og bak -Powerflex foringer bærearmer og stabstag -Ksport 330mm flytende skiver, 8 og 6 stempla kallipere Felger og dekk -19" Breyton Race GT Black 8,5" foran og 9,5" bak -18" BBS CX replica i Lamborghini Reventon grå 8,5" foran og 9,5" bak (Vinter/Banehjul) -Bridgestone Potenza 235/35-19 og 265/30-19 sommer -Hankook Icebear 225/40-18 og 265/35-18 vinter -Kumho Ecsta MX R-dekk 225/40-18 og 265/35-18 Interiør -M Ratt med multifunsjon -M shortshift girkule -M håndbrekk håndtak -M custom fotviler -M look carbon dekor -BMW Performance seter -BMW Performance alcantara gaiter -BMW original børsta stål pedaler -BMW Individual instigningslister -Custom alcantara armlene og dørhåndtak -Custom produserte matter med Z4K logo -Cabriolet deksler Fabrikk ekstra utstyr 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 380 HARDTOP PREPARATION 387 WIND DEFLECTOR 399 SOFTTOP OPERATION, FULLY AUTOMATIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 550 ON-BOARD COMPUTER 662 RADIO BMW BUSINESS CD 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 704 M SPORT SUSPENSION 711 M SPORT SEATS FOR DRIVER/FRONT PASSENGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Vi likere... Vakke snakk om bare kjøpe seg en Z4M i utgangspunktet a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Hvor mye måtte du ut med for BMW Performance setene? Koster vel 39000,- så fikk jeg noen rabatter Aha, det var det jeg tenkte, hehe. Men har du testet Recaro Sportster CS setene? De skal visstnok være helt lik, sett bort i fra BMW Performance sydd inn i nakkestøtten. Får nemelig tak i de for 11 500,- per stykk. God jul forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Vi likere... Vakke snakk om bare kjøpe seg en Z4M i utgangspunktet a? Koster jeg på 100" til hadde jeg hvert der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Hvor mye måtte du ut med for BMW Performance setene? Koster vel 39000,- så fikk jeg noen rabatter Aha, det var det jeg tenkte, hehe. Men har du testet Recaro Sportster CS setene? De skal visstnok være helt lik, sett bort i fra BMW Performance sydd inn i nakkestøtten. Får nemelig tak i de for 11 500,- per stykk. God jul forresten. Stemmer det, de er helt like Se litt på engelske nettsteder, de er om mulig enda billigere der. Har sett til 15000 for begge der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå