M|Fjeld Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Å herre for en nyyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Fy for en lekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Utrolig flott bil Spotta den på Shell/7-eleven her for et par dager siden og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Takker gutter! Det hender jeg fyller tanken med 99 V-Power på Shell Wattenberg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Så bilen din i skien i går. Ved krogsveen på brygga, eller tullis? Stemmer det? Ja, det kan stemme det. Jeg bor der Er du i Skien med fruen i helga? Ja var en tur fra fredag til lørdag. Jobber ikke du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 mMMmMm.. Performance seter... Vakker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Så bilen din i skien i går. Ved krogsveen på brygga, eller tullis? Stemmer det? Ja, det kan stemme det. Jeg bor der Er du i Skien med fruen i helga? Ja var en tur fra fredag til lørdag. Jobber ikke du i Oslo? Hehe.. Jo det stemmer det, men kjører fram og tilbake hver dag Kjører over Siljan, så litt underholdning er det jo på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 mMMmMm.. Performance seter... Vakker bil! Takk, jeg er veldig fornøyd med valg av seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 mMMmMm.. Performance seter... Vakker bil! Takk, jeg er veldig fornøyd med valg av seter det burde du.. Det ble helt rått ;D Tenkt på performance-rattet? Da du først har slått på stortromma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 mMMmMm.. Performance seter... Vakker bil! Takk, jeg er veldig fornøyd med valg av seter det burde du.. Det ble helt rått ;D Tenkt på performance-rattet? Da du først har slått på stortromma Takk igjen Har allerede byttet ratt 2 ganger og tror ikke det er lett å få performance rattet til å fungere som det skal på en Z4. Byttet fra Z4 sportsratt til Z4M ratt Byttet fra Z4M til Z4M Alcantara ratt Ett bilde av rattet, sammen med det nye M instrumentet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 quote] Hehe.. Jo det stemmer det, men kjører fram og tilbake hver dag Kjører over Siljan, så litt underholdning er det jo på veien Pendler du med z4en eller bruker du annen bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 quote]Hehe.. Jo det stemmer det, men kjører fram og tilbake hver dag Kjører over Siljan, så litt underholdning er det jo på veien Pendler du med z4en eller bruker du annen bil da? Nei, Z4en er for fin pendlerbil. Så kjører Autostrada biler, det kan jo by på noe artig å kjøre iblandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 quote]Hehe.. Jo det stemmer det, men kjører fram og tilbake hver dag Kjører over Siljan, så litt underholdning er det jo på veien Pendler du med z4en eller bruker du annen bil da? Nei, Z4en er for fin pendlerbil. Så kjører Autostrada biler, det kan jo by på noe artig å kjøre iblandt Blir så lei meg av deg as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 quote]Hehe.. Jo det stemmer det, men kjører fram og tilbake hver dag Kjører over Siljan, så litt underholdning er det jo på veien Pendler du med z4en eller bruker du annen bil da? Nei, Z4en er for fin pendlerbil. Så kjører Autostrada biler, det kan jo by på noe artig å kjøre iblandt Blir så lei meg av deg as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 får lyst på Z4 når jeg ser denne bilen, dette er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå