SweetBMW Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Musikken kommer ut av LeoVince potta Trenger ingen stereo i bil med twinturbo motor heller <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Du kjører jo R6 selv Beetle BmwZ : Hehehe ja jeg venter spent ^^ Hehe... Mange bra forslag her, men begynner det å regne så kan jeg med ett knappetrykk sitte tørt og godt, noe du ikke kan Bilen er hentet nå, er veldig fornøyd. Skal lage en ny tråd i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Gleder meg til å se bilder. Og høre hva du skal modde. Kan hende jeg får noen gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Gleder meg til å se bilder.Og høre hva du skal modde. Kan hende jeg får noen gode ideer Ser der ja, endelig tilbake i skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Gleder meg til å se bilder.Og høre hva du skal modde. Kan hende jeg får noen gode ideer Ser der ja, endelig tilbake i skikkelig bil Takk og i like måte.. Selv om jeg synes både 997 4s og X6 var skikkelige nok på hver sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå