Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Dette må besøkes en gang! Bare å legge ut bedre bilder/film om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 WOW! Der var det en del snadder ja. Og for noen verdier. Kunne tenkt meg en tur dit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Her var det mye snacks. Ikke minst noe så sjeldent som en 850 cab Ble litt surrete av filmingen da hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Jeg lurte på hvem kløna som filmet var jeg. Ble skikkelig provosert av han i løpet av filmen..Klåfingret. smalt med bildørene. klatra mellom bilene som sto trangt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Jeg lurte på hvem kløna som filmet var jeg. Ble skikkelig provosert av han i løpet av filmen..Klåfingret. smalt med bildørene. klatra mellom bilene som sto trangt osv.. Samma svensken som i Mboard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 God til å filme var han også Men er vel egentlig ikke lov å ta bilder/film der inne så vi får være glad de som får/tar seg lov legger det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Jøssenavn, her var det mye snækks! Man må kanskje dra dit en gang og se selv, for han som førte kamera hadde ikke helt dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Ser fin ut den Minien som står utenfor der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Kult! Vi leier buss å drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Kult! Vi leier buss å drar Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 me2;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 kaster meg med bussen jeg også åhh..mclaren f1...ooooh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Tror jeg hadde brukt dagesvis inne i det bygget der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 her burde de sette M8 også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Kunne tenkt meg å se mer av M1. E9 og Z1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå