Sunhome Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Nokon som har veit korleis det står til med min gamle e 30? Savner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvem er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 pokker.får ikkje lagt inn bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 www.tinypic.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Kvifor kommer dei ikkje opp automatisk når eg legger til 5 bilder? Hjelp er ny her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Du må laste de opp (trykk på bla igjennom...) for så å lime linken inn i innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 der Nokon som kjenner til bilen eller sett den dei siste åra? Eg kjøpte den av ein bmw entusiast utenfor bergen for ca 4 år siden. Velig pen og god bil. Savner den veldig mykje Var ein orginal m tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 En original M-tech2 kan det jo ikke ha vært, dette er en pre-face E30. M-tech 2 kom på modell sept `87 og nyere, altså faceliften. M-tech 1 du mener tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Er Mtech 1 sideskjørt og bakfanger. Så er det Seidl front. Men uansett en pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 skulle stå 1 ja og ikkje 2.bilen er ein 87 mod. Fronten er bytta ja, liker egentlig ikkje seidl- frontene generelt men synst den bilen passet fint med den.men finest hadde vært m fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Denne som var i Kaupanger detta. Du som hadde den der inne? Prata me han som hadde den på dragen ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Ser ut som en meget pen bil, får håpe den eksisterer enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Ja var vel på dragen på kaupanger om eg husker rett. Så var nok meg du snakket med da ja Ingen som veit status på bilen? Solgte den til ein kar som budde utenfor drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 det er hvertfall skilter på den enda, en så lenge https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Ja var vel på dragen på kaupanger om eg husker rett.Så var nok meg du snakket med da ja Ingen som veit status på bilen? Solgte den til ein kar som budde utenfor drammen. Hehe satt i pasasjersetet i caben min eg da me Bjørnar som sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå