Just-turbodiesel Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Så en e90 sølvgrå i Trondheim som var ungdoms-stuka og den grønne e30n fra Skien(bromma godt sistnevnte), lav og blank og bbs rs på denne?! rikskjendiser blitt nå Politimannen glante litt
Just-turbodiesel Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 det er den mafiaen jeg har møtt på et par ganger som alltid kjører i følge, en blå og den og en svart/sølv mener jeg å huske, må vel være av de penere e30 i dette landet, likte "stancet" på dem, endelig folk som klarer å få bilene til å "sitte" riktig:)
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Uten tvil noen av verdens peneste E30er! Den blå og svarte/grå har også S50B32...
Frode D Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Er det noen plass på nettet man kan se denne serien uten å måtte betale?
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Går på TV-Norge. Forhåpentligvis dukker den opp for nedlasting når sesongen er ferdig
SofaKingFresh Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Har leita etter den episoden på youTube, men finner den ikke Hva skjedde egentlig? Litt lettere å leite, når jeg vet hva som skjedde her i Skien. Vil se hvor det er, og hvor Baklie kjører Må si meg enig i at det er de 3 peneste i landet. Men digger Rat'en til Ståle og. Haha!
JonasD Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Episoden gikk i reprise på Tv Norge i sted Er ikke så mye å se egentlig, bare kjører sakte forbi politiet.
Driv3r Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Det meste ligger på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=XoNwmqfC ... re=related
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Sykt rå alle de 3 E30,ene da. Håper å få se de på treff i sommer
SofaKingFresh Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Skal vel klare å få med Baklie og Ståle på treff. Får bare mase på de jeg Haha.
SofaKingFresh Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 hvilken episode er det da? http://www.youtube.com/profile?user=Ziv ... Ym5FDVyZPQ På 1 minutt kan du begynne å se ifra : ) Der er hvertfall Baklie sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå