Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Da var senk montert MEN har tårnlager foran til standard dempere så må av med alt foran igjen i morra eller fredag da jeg får nye tårnlager Kommer et par pics seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Da var ny senk montert, vil sige litt etter litt kjøring + at den vil bli ca 2cm lavere foran når jeg får montert nye tårnlager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 blei fin høyde det ja:) litt lavere forran som du sier så er det gull:) du mangler foresten lista under høyre bakdør:P men det viste du vell:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 blei fin høyde det ja:) litt lavere forran som du sier så er det gull:) du mangler foresten lista under høyre bakdør:P men det viste du vell:P Tror jeg kommer til å bli fornøyd ja Ja jeg er fullt klar over den lista satte feil antall når jeg bestillte lister Bilen skal forresten til lakkerer igjen snart. Skal pusse ned hele bakskjermen og sandblåse+sveise på nytt for å få alt strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 det blir bra:) blir det m5 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Ble flott det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 det blir bra:) blir det m5 eller? Hva det blir vet jeg ikke enda Er megasugen på pustehjelp, men s38 hadde vært gromt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Ble flott det der Jo takk, og flottere skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Noen som har tips til nye sommerfelger som ikke koster skjorta og ser bra ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Noen som har en m30b35 som de vil selge til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Da var 4 nye dørsider i helskinn i hus samt nye frontlykter og Mratt Bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Vindusmekaniske med motor til vinduer bak ØK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Endelig fått byttet kasse og clutch Var en skikkelig drittjobb i og med at jeg ikke har tilgang på grav eller bukk Fikk også montert shortshift, men det skjedde det noe rart for girstanga i bilen står altfor langt oppe til høyre når den skal være i fri. Får brukt alle gira men er et helvete å kjøre med. Noen som har en idè på hva jeg kan gjøre ? Fin arbeidshøyde ? Svetta en del ! Finally, at last ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Nytt vs gammel lager Gammel og ny kasse: Bra slitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Nye dørsider og ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå