Gå til innhold

Olan's E34 525 Ferdig ombygd :) Selges

Olan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1000kroner olan. Så kan du bare skru det av. Si meg hvem farge du skal ha. Så kan du få det igjenn kliss strøkent. Da kan du forsåvidt ta med noe annet også du vil ha lakket. toppdeksel f.eks. Kan forresten ture utom deg en dag. Så kan vi få ordna det greine du spurte om her om dagen. Bare du har pc tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner ting å gå litt imot meg;

Mister støtt og stadig styingen når det er vått ute og jeg tar krappe svinger + at den ene bakdemperen kom på besøk opp i hattehylla i dag !! :evil:

Er ikke rust i tårnet så satser på at jeg hadde glemt å montere noe når jeg byttet dempere bak :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte du de gamle tårnlagra? og huska du og sette den skiva mellom tårnlagret og støtdempern?:) er ikke første gang jeg har sett de støtdemperne ta seg en tur:P

Brukte de gamle tårnlagra ja, gummien på det ene var tydelig piss gåent.

Har handla nye som jeg skal montere i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lite som har skjedd i det siste.

Har fått montert nytt m5 interiør og tårnstiver i motorrommet, noe som ga bilen et betydelig løft mtp kjøre egenskaper :D

Har tenkt mye frem og tilbake ang motorplaner og er megasugen på snurre. Noen som har fått godkjent 525 eller 535 med turbo her inne, som har erfaring med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...