Olan Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Tenkte jeg skulle få lakkert innsuget mitt. Hvilke type lakk er best å bruke her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 beste og bruke er vell sånn lastebil lakk:) billig og slitesterk lakk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 beste og bruke er vell sånn lastebil lakk:) billig og slitesterk lakk;) Men tåler den varmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Skulle gjerne hatt noen tips ang lakkbehandling osv, mtp at vinteren er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 den tåler varme ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 1000kroner olan. Så kan du bare skru det av. Si meg hvem farge du skal ha. Så kan du få det igjenn kliss strøkent. Da kan du forsåvidt ta med noe annet også du vil ha lakket. toppdeksel f.eks. Kan forresten ture utom deg en dag. Så kan vi få ordna det greine du spurte om her om dagen. Bare du har pc tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 ligger du forresten på hugget i sverige, kan du få en pen venstrestyrt m5 3,6 til 30-40 med skinn og diverse ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Om du ikke fant ut av det problemet med shortshiften, så clips av girstanga og drei den 180grader Da blir det nok sånn som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Om du ikke fant ut av det problemet med shortshiften, så clips av girstanga og drei den 180grader Da blir det nok sånn som det skal være Fant ut av det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Nå begynner ting å gå litt imot meg; Mister støtt og stadig styingen når det er vått ute og jeg tar krappe svinger + at den ene bakdemperen kom på besøk opp i hattehylla i dag !! Er ikke rust i tårnet så satser på at jeg hadde glemt å montere noe når jeg byttet dempere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 brukte du de gamle tårnlagra? og huska du og sette den skiva mellom tårnlagret og støtdempern? er ikke første gang jeg har sett de støtdemperne ta seg en tur:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 brukte du de gamle tårnlagra? og huska du og sette den skiva mellom tårnlagret og støtdempern? er ikke første gang jeg har sett de støtdemperne ta seg en tur:P Brukte de gamle tårnlagra ja, gummien på det ene var tydelig piss gåent. Har handla nye som jeg skal montere i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Lite som har skjedd i det siste. Har fått montert nytt m5 interiør og tårnstiver i motorrommet, noe som ga bilen et betydelig løft mtp kjøre egenskaper Har tenkt mye frem og tilbake ang motorplaner og er megasugen på snurre. Noen som har fått godkjent 525 eller 535 med turbo her inne, som har erfaring med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Er bare å få tatt seg en tur til england og henta m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 kan kjøpe M5 understell a meg i desember med papirer og sånn ! kan egentlig kjøpe alt av meg bortsett fra maskina og ledningane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå