madinho Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Her er noen vinter bilder jeg tok i dag av bmwn min. Er litt dårlig kvalitet , pga mobilbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Her er det lite som skal til før dette er en knallbil. Oransje blinkere foran og M-sidelister! Herlig farge rundt høyttaleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Takk! Ja , må få kjøpt meg m-sidelister! har m-sideskjørt og m3 gt vinge. Men gidder ikke å ha det på i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Heisann. Ser ut som en fin bil. Synes dog bildene var litt dårlige så prøv gjerne neste gang å få med hele bilen i bildet, samt interiøret når du knipser. Blir vanskelig å danne seg et inntrykk når man kun ser en skjerm og litt av en dør osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 spenstig den andre røde bilen på bildet der også. sånn skulle jeg gjerne hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Se der ja Ser ut som en fin bil Savner E36 litt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Rød E36 coupe/cab er kjempeflott. Få deg M3 baklykter i tillegg til det andre som er nevnt tidligere, så har du en knallbil. Hvilke sommeroppsett har du på felgfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Takk! Ja , E36 er ganske fine! Må få kjøpt meg m3 lykter og m-listene! Men bilen blir nok mye finere når jeg får tatt på m3 vingen og m-sideskjørtene Vet ikke helt ossen det er , men det er noen m3 felger hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Knallpen bil. har selv kunna tenkt meg rød coupe. perfekt farge på den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Syns å det er ganske fint med rød coupe! Men tror nok det gjør susen når jeg får på m3 vingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå