Larswilliam Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 tja, vurderer. men gidder ikke selge om jeg ikke får det jeg forlanger. eller forlanger jeg for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Vanskelig å si, firedørs er ikke lettsolgt som regel... Ikke selg E30'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 skjønner;) ser nok ut til at jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Pen bil! Fikk studert den i helga på ACR, pratet med deg fredags kveld (jeg er eier av lilla E34 touring) Selges den under 20k? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 slik ser bilen ut per dags dato. må vell settes inn for vinteren om ett par uker, begynner å bli kaldt i trøndelag nå. i vinter vill bilen få nye foringer, mere senk og nye felger. motorbytte er også vurdert, men får se an den saken:) hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jeg tror jeg liker det Synes det ble spenstig med orange hjul, men hadde gått for mye mye mere senk, valse hjulbuer, og breie bbs rs i 16 ellerno Ellers så bilen bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 nice e30 sett denne et par ganger på vei hjem fra arbeid osv ble det ikke så du bruker brock felgene? selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 nja, dem er mere knallrøde. skal få tatt noen bilder. vet ikke om jeg skal bruke brockene enda, er liksom ikke bare å slenge dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Er jo bare å ha 215-40/35-17 og knekke kanten litt, så passer de bak Felgen går trossalt gaaanske mye inn i topp, når den senkes nedpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 har skjedd litt her. skulle bytte vannpumpepakningen, da det rant vann fra blokka. bytta denne, men det rant fortsatt like mye vann. så her var det gåen vannpumpe. tok like så godt å bytta motor, til 2.5 facelift tok i samme slengen å heiv på ett slikt ett med film fra Lamin-x ser bilen slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Fått handla ny bil, e28 528 82 mod her med e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå