///Grandalen Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hver sin smak, og godt er det. Sant, så sant! Men jeg for min del, hadde ihvertfall aldri blitt sett kjørende i den!
Wacman Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 sjøbuse; jeg har sett deg i levende live og tror ikke du trenger være livredd for å bli voldtatt i baken enda bare kødder, no offense - men at bilen var ful som satan ble ganske pussig vridd i en rar retning
Kristian H. Foss Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hver sin smak, og godt er det. Sant, så sant! Men jeg for min del, hadde ihvertfall aldri blitt sett kjørende i den! Er på kanten til brekninger når jeg ser sånne biler selv. Får også litt følelsen av at det er karer i slutten av 20 åra med fjortiser baki som kjører sånne biler.
///Grandalen Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hver sin smak, og godt er det. Sant, så sant! Men jeg for min del, hadde ihvertfall aldri blitt sett kjørende i den! Er på kanten til brekninger når jeg ser sånne biler selv. Får også litt følelsen av at det er karer i slutten av 20 åra med fjortiser baki som kjører sånne biler. Haha, kunne ikke sagt det bedre selv
Kjell Z3 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Den bilens utseende er helt OK for en ungdom. Registrerer at det er en del her inne som er snare til å tenke på rævpuling. Er det noen skinkeryttere i skapet her kanskje?
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Det er ingen her som tenker på rævpuling, bare en som feiltolket ut utsagn! Hvorfor alle har dreid fokuset over på homoseksuelle aktiviteter vet ikke jeg
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 ja en liten spøk fra meg utviklet seg fort til noe helt annet her :S
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Farge-kombinasjonen og dekalene, samt stylingen? kjenner jeg igjen fra en e36 cab fra vårmønstringen i bergen for 10? år siden.. Husker jeg var fjortiss og digga den brutalt den gangen.. Men ikke nå lengre (heldigvis) Men det var da en cab. Har aldri sett bilen live.
Samaraiuz Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Kan jo da legge til at bilen ikke ser sånn ut lengre, alt av merker er helt fjernet siden de var sprukket og såg ikke ut=P
Hankook Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Bilen var pen den, men jeg kan jo antyde att den må reparerest litt. M3 fangere M3 speil i samme farge som bilen. Hel lakering i 1 farge. fjerning av streamer m.m. Men eller tilbake til topic. Jeg har desverre ikke noe kjennskap til bilen.
///ben Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 At noen kan få seg til å ødelegge en ellers så potensiell bil. De skulle... ja, nei jeg lar det ligge der
PenguiN- Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Trådstarter, ta kontakt med thestigmeister, han kommer fra samme plass til han som eier bilen nå. Bilen går i nordnorge, og æsj, så stygg den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå