Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg Dension Gateway 300 for å bytte ut en cd-veksler. Jeg ser jeg må koble av batteriet, men det er lettere sagt en gjort..Ser ut som om pluss å minus ledningene er naglet fast? fant hvertfall ikke noe jeg kunne skru på for å få løsnet kontaktene..Det er åsså en diger klump av plastikk som sitter over pluss..ser ut som en diger sikring ell noe?? :?

Spm. mitt er om dette er veldig nødvendig..har jo koblet fra veksleren tidligere uten å koble av batteriet,,tror ikke jeg har koden til annlegget heller.. :shock:

Noen som har tips?

Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at det skal være nødvendig. Har selv koblet slike ting ut og inn uten at jeg har koblet i fra batteriet.

Om du likevel ikke ønsker å gjøre det, kan jo et alternativ være å ta ut sikringen.

Skrevet
Jeg kan aldri tenke meg at det skal være nødvendig. Har selv koblet slike ting ut og inn uten at jeg har koblet i fra batteriet.

Om du likevel ikke ønsker å gjøre det, kan jo et alternativ være å ta ut sikringen.

Takker for info! Da prøver jeg bare å ser åssen det går;)

Skrevet

Ingen problem å kople dette uten å kople bort batteriet. I mine 6 år som bilstereomontør og kopling av Dension har jeg aldri tatt av batteriet. og alle har funka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...