Robin L Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 her er min:D gleder meg til nye dekk og kanskje nytt senkesett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 dobbelpost..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Noen bilder av min gamle (Rieger-leppe av alle ting ): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 her er min:D gleder meg til nye dekk og kanskje nytt senkesett!! Syntes de felgene var råstilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 jeg liker ikke e28 med mtech, den er finest uten noe jall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 enig i den;) må beholde kromen, eneste man må ha er breie dassrull-felger med strekk og coilovere justert i bånn, da har man stiligaste bmwn som fins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 enig i den;) må beholde kromen, eneste man må ha er breie dassrull-felger med strekk og coilovere justert i bånn, da har man stiligaste bmwn som fins Bosted: på bygdi. Akkurat, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 min gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Lav 2 dørs E38 da? hvis noen hadde gjort det så, ikke så spennende med en halvdårlig modd har vurdert å lagen en cupe av min kræsja 740 til å bruke på bane eller noe bare fordi ingen andre vil ha lik bil men trur det er så mye jobb at jeg ikke gidder. har noen ander bilder da. men vet ikke om de er ekte eller fake. eller hva med E38 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 denne er vel et eksempel på hva som det ikke skal være bilder av i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Å? Ikke at jeg har mye peilig, men er ikke det en M-Tech II front da ? Og isåfall så bad trådstarter om biler uten Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Å? Ikke at jeg har mye peilig, men er ikke det en M-Tech II front da ? Og isåfall så bad trådstarter om biler uten Mtech Haha, nei det er original facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 is-leppe og infinity skjørter der vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå