Mikael-B Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Og bortimot original høyde Denne kunne godt være lavere i fronten, men måtte ta den med. Digger MK Motorsport felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 flere av bilene dere legger ut bilder av er jo ikke senka overhodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Og så? Verden er desverre (for deg) ikke basert på stanceworks, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Og så? Verden er desverre (for deg) ikke basert på stanceworks, lille venn. Åå så sint Her er etpar av min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Neimen, så sur du var da dieseljohnny, folk må da få lov til og legge ut bilen, selvom dem er litt "høye" i forhold til hva du synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Og så? Verden er desverre (for deg) ikke basert på stanceworks, lille venn. Nå er jo dette en tråd for "pene, lave biler uten Mtech/styling". Det er vel litt rart å putte biler med 4x4 status inn her Selvom siste bildet jeg la ut var akkurat i grenseland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 nettopp, men er vel noen som bare ute etter å slenge dritt til meg, selv om jeg alltid har rett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 nettopp, men er vel noen som bare ute etter å slenge dritt til meg, selv om jeg alltid har rett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Har sett 2 lave e36'r her i stavanger uten mtech så eg fine å lave men er altid for sen med cameraet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Bilen min Ikke m-tech fangere enda og er jo litt lav:p Før siklet jeg heletiden etter M-tech 1 fangersett, men liker mer og mer stilen den har nå, rimelig orginal med "kun" senk og felger utseendemessig:) Kjempefint med en helt original E30 ja! Hold deg til original du, det skiller seg faktisk mer ut i mange tilfeller enn m-tech Men, har du vurdert "edition" lippa? Jeg hadde den på min bil, fikk mye skryt over den Slenger ut bilde, delvis mtech og ikke kjempelav, håper ingen skyter meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 pang! neida, hehe..men tråden har sklidd litt ut når man legger ut bilder av bortimot originale biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 pang! neida, hehe..men tråden har sklidd litt ut når man legger ut bilder av bortimot originale biler.. Vi har skjønt poenget ditt Her er en litt fet E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Slenger ut et par av gamlebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 e36 MÅ ha m-tech front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Du har ikke fått med deg verken overskriften eller første innlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå