Fliid Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hei, Telemarks avdelingen inviterer medlemmer til introdusering av BMW sin nye fem serie, F10 ! Dette foregår den 17.03.2010 Kl 18.00 på Bilsalongen (Østre Buktenvei 8, 3736 Skien) Den offisielle lanseringen av bilen er 20.03.2010, så vi er da 3 dager i forkant : ) . Det hadde vært hyggelig om du møtte opp : ) Ved eventuelle spørsmål, send en PM eller Mail til telemark@bmwccn.no Mvh Styret, BMWCCN Avdeling Telemark
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Dette hadde vært gøyalt å sett på Må du ha noe form for påmelding, eller er det bare å møte opp?
fish Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Evnt. tidspunkt? ??? Står i førstepost; Dette foregår den 17.03.2010 Kl 18.00 på Bilsalongen Hvis det var det du lurte på da...
Fliid Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Mikael-B , bare å møte opp. : ) Kai-P, det kan være lett og overse tidspunktet i første innlegg. Det er nå endret. : ) Skal huske på det en : )
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 I dag er dagen ! : D Ny femmer er rene julaften : )
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Styret vil takke for ett meget godt oppmøte! Mye kjente fjes og ukjente, dette var morro ! Anslagsvis 40-50 stk, innom. Dette var bra, fortsett slik : ) Avdukningen av denne, var en fryd for øyet ! Detaljer , finesser, ja denne var det ingen usmak på ! Fargen på "offeret" var, Sophistograu brillianteffekt (visstnok for å fremheve linjene) me / Schwarz . En meget flott farge : ) Her kommer noen bilder. Det ble oppdaget en rund "dings" på fangeren, da var man jaggu på skjermen gitt ! For en lekker bil! Mvh Styret, BMWCCN Telemark
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Jo mer jeg ser den bilen jo finere og råere blir den! Gleder meg til å se den i levende live her i Arendal til Lørdag
fish Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 En utrolig flott bil. Lekkre linjer både utvendig og innvendig. Sinnsyk mange finesser, en lekkerbisken for teknofile.
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ser utrolig bra ut! Skulle gjerne vært der! Er visningen til lørdag åpen for alle Fredrik 90? Føler jeg ikke er helt i målgruppen...
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ser utrolig bra ut! Skulle gjerne vært der!Er visningen til lørdag åpen for alle Fredrik 90? Føler jeg ikke er helt i målgruppen... Ja vi kjører en mer åpen løsning, så bilen blir avduket i vanlig åpningstid! Tror det blir gjort nokså uhøytidelig i og med at det er bilens offisielle lanseringsdato Hvis bilen kommer tidsnok da, men det satses på at den kommer i løpet av fredagen eller tidlig lørdag! Grunnen til at det virket litt mer lukket hos Bilsalongen og BMW Norge var fordi bilen ble vist før lansering, vi er dessverre ikke store nok til å ha et slikt opplegg her i området(vi får ikke selge Mini en gang )
Mikael-B Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Ergelig at jeg måtte jobbe ettermiddagsskift, hadde vært gøy å sett den live Så utrolig pen ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå