jon///M Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 er fornøyd jeg til at bilen har stått ute uten skilt i over 1 år så nå er det ikke lenge før skilt. ser virkelig fram til frøya 22mai nå ja
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Skjønner jeg, blir sikkert en herlig opplevelse \:D/
jon///M Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 veldig pent men jeg tror ikke min blir så strøken noen gang nå har jeg skiftet bremse skiver og klosser bak. fikset bremselyset og begynt og sett på blinklysene.. ellers så har jeg også ordnet gule lykter forran. skal inn på etterkontroll på fredagen. så nå er det ikke lenge til det blir skilt, bestilte nye skilt i dag
leif harald Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Funker dekka bra eller? vurderer og bestille like til mine krysseike felger. 205/50 r15 du kjører? hvor bestilte du ?
jon///M Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Funker dekka bra eller? vurderer og bestille like til mine krysseike felger. 205/50 r15 du kjører? hvor bestilte du ? jeg er veldig imponert over hvor godt disse dekka sitter på veien! men jeg har enda ikke prøvd di på våt assfalt da.. 205/50 r15 ja. kjøpte på styling-tech, di ble billigst i den dimmen fant jeg ut samt at di holder til kun ca 12km fra der jeg bor, samtidig fikk jeg omlegging og avbalansering med i prisen.
JulianS Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Det sitter bra på vått også men er ikke noe behagelig å kjøre med når de er brukt på bane
leif harald Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Ok holder de noen dager på bane eller? uten spinning å sladding
JulianS Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Jaja, men hvis du tyner gjennom langsvingen to dager på rudskogen så begynner venstre forhjul å bli ferdig
jon///M Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 fikk hentet ut skiltene sist torsdag og fikk byttet bremseveske den dagen. lørdag 22 mai var jeg på frøya banen med bilen og fikk virkelig pisket bilen godt! bilen funket veldig bra men desverre så var det skikkelig dritt vær på banen så gateslicksa fikk ikke opptimalt grep i di krappe svingene, det førte til veldig understyring. heldivis hadde jeg med meg et 2 gammle harde vinterdekk som jeg satte bak, da ble bilen veeeldig overstyrt det ble derfor mest drifting på meg. men det var jo kjempe morro det og klarte 8 svinger på rad uten og måtte rette opp bilen men i den 9'ende svingen snurret jeg og gled litt inn i rekkverket, men hadde bra flaks da det var bare skiltplaten som ble ødelakt. her er noen bilder som aLan på forumet tok: skal prøve og få skaffet flere bilder. jeg ble også veldig fornøyd over at bilen holdt sammen di 50mil tur/retur samt di 10milene (!) jeg kjørte rundt banen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå